خبرهای داغ:
با حضور سردار صادقی فرمانده و حجت الاسلام رعایتی مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا از خانواده شهید خاص مدافع حرم اسماعیل زاهد پور تقدیر بعمل آمد.
کد خبر: ۸۶۴۰۸۷۸
|
۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ آبان ماه ۹۴ بود که خبر شهادت یکی دیگر از فرزندانِ «اسلام ناب محمدی(ص)» در شهر حلب سوریه اعلام شد. شهرستان کردکوی اولین شهید مدافع حرم خود را در دفاع از حرم حضرت زینب (س) تقدیم اسلام ناب محمدی کرد.
خون پاکِ «اسماعیل زاهدپور»، به دست «مزدوران سعودی» و «پیروان اسلام آمریکایی» بر زمین ریخت و ارواحِ پاکش به ارواحِ مطهر صدها شهیدِ مدافعِ حرمِ بانوی مقاومت، حضرت زینب کبری(سلام اله علیها) پیوست.
اسماعیل زاهدرپور فرزند رجب که بازنشسته تیپ یکم نینوا استان گلستان بود به مدت یک ماه به صورت داوطلب در سوریه به مبارزه با تکفیری های داعشی ملعون مشغول بود که در شهر حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
گفتنی است، شهید اسماعیل زاهدپور از تکاوران یگان صابرین تیپ مردم پایه نینوا گلستان و از مربیان آموزش پاراگلایدر و چتربازی و تخریب بود.
 بعد از ظهر امروز سردار صادقی فرماندهی و حجت الاسلام رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا و جمعی از مسئولان با خانواده شهید اسماعیل زاهد پور دیدار کردند و لوح سپاسی که از طرف فرمانده کل سپاه پاسداران سرلشکر جعفری تهیه گردیده بود به خانواده ایشان تقدیم گردید.
حسینی تبار مسئول روابط عمومی وتبلیغات سپاه نینوا در مصاحبه با خبرنگار بسیج این دیدار از جمله برنامه های روابط عمومی سپاه نینوا بیان کرد و گفت : درصدد هستیم تا با حضور فرماندهی و مسئول نمایندگی سپاه نینوا دیدارهایی را باشهدای خاص سپاه و بسیج ترتیب دهیم.
وی همچنین اذعان کرد : شهید اسماعیل زاهد پور ویژگی های خاصی داشتند از جمله که هم رزمنده دفاع مقدس بودند و هم از نیروهای صابرین و آموزش دهنده پاراگرایدر و همچنین تکاوری بودند و در سوریه نیز شجاعت وی مثال زدنی بوده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها