خبرهای داغ:
توسط بسیج دانشجویی فارس صورت گرفت

تشریح زمان اجرای مناظره‌های کاندیداهای انتخابات مجلس در شیراز

مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی فارس برنامه زمان‌بندی میزگردها و مناظره‌های کاندیداهای انتخابات مجلس در دانشگاه‌های شیراز را اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۴۰۹۰۳
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰

عبدالله خسروانی صبح امروز در جمع فعالان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز با بیان اینکه در آستانه دو انتخابات مهم هستیم و جامعه دانشگاهی باید به وظایف و رسالت خود به‌درستی عمل کند، اظهار داشت: بسیج دانشجویی با همکاری سایر تشکل‌های دانشجویی (با تمام سلیقه‌های سیاسی) در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و با عنایت به نقش بی‌بدیل جامعه دانشگاهی در ایجاد شورونشاط سیاسی در راستای تحقق مشارکت حداکثری مردم در هفتم اسفندماه 94 و با نگاه فراجناحی، از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی جریانات، احزاب و گروه‌های سیاسی با علائق و سلایق مختلف در قالب میزگرد و مناظره‌ها در دانشگاه‌ها دعوت کرده است و مناظرات سیاسی طیفی (از تمام گروه‌ها و سلایق سیاسی قانونی) با حضور نمایندگان دانشجویی آن‌ها در دانشگاه برپا می‌کند.

وی با اشاره به میزگرد و مناظره انتخاباتی کاندیداهای شاخص افزود: در دوم اسفندماه دانشگاه شیراز میزبان آقایان فرج رجبی، علی احمدی، اسفندیار رضایی و جعفر قادری است.

مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از برگزاری میزگرد و مناظره محمدرضا محمدی‌کشکولی، شاهین محمدصادقی، سید احمدرضا دستغیب و ابراهیم عزیزی در روز دوشنبه سوم اسفندماه در دانشگاه شیراز خبر داد و تصریح کرد: در همین روز میزگرد و مناظره آقایان حسین نجابت، جعفر قادری، بهرام پارسایی و فرج‌ رجبی در دانشگاه صنعتی شیراز برگزار می‌شود.

خسروانی با بیان اینکه دانشگاه شیراز میزبان جعفر قادری، جوانشیر کدخداپور، ضرغام صادقی و محمدهادی ربانی در روز سه‌شنبه چهارم اسفندماه در قالب میزگرد و مناظره است اضافه کرد: در همین روز برنامه میزگرد و مناظره با حضور حسین نجابت، شاهین محمدصادقی، فرج رجبی، علی ‌اکبری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و جعفر قادری، فرج‌ رجبی در دانشگاه آزاد شیراز و حسین نجابت، جعفر قادری، علی احمدی و اسفندیار رضایی در دانشگاه پیام‌نور شیراز برگزار می‌شود.

وی برگزاری میزگرد و مناظره حسین نجابت، فریدون عباسی، بهرام پارسایی و سید علاءالدین کراماتی را از برنامه‌های روز چهارشنبه پنجم اسفندماه در دانشگاه شیراز عنوان و خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد شیراز نیز در همین روز میزبان برنامه میزگرد و مناظره آقایان مصطفی امیری، اسفندیار رضایی و علی احمدی است.

مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس ادامه داد: برنامه میزگرد و مناظره با حضور آقایان فریدون عباسی، جعفر قادری، فرج‌ رجبی و بهرام پارسایی چهارشنبه مصادف با پنجم اسفندماه در دانشگاه پیام‌نور شیراز برگزار می‌شود.

خسروانی در ادامه از برگزاری میزگرد، مناظره و تریبون آزاد دانشجویی و استادی در دانشگاه‌های شیراز خبر داد و افزود: تریبون آزاد دانشجویی با موضوع من به کسی رأی می‌دهم که... در دانشکده مهندسی دانشگاه شیراز و میزگرد «فتومصاحبه دانشجویی» با موضوع انتخابات و چالش‌های آن در دانشگاه صنعتی شیراز در روز سه‌شنبه مورخ چهارم اسفندماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه تریبون آزاد دانشجویی با موضوع به کاندیدایی رأی می‌دهم که... روز دوشنبه سوم اسفندماه در دانشکده کشاورزی دانشگاه شیراز برگزار می‌شود گفت: در دانشکده‌های مهندسی و علوم انسانی دانشگاه آزاد شیراز یک‌شنبه دوم اسفندماه به ترتیب تریبون آزاد دانشجویی و کرسی آزاداندیشی با موضوع انتخاب اصلح برگزار می‌شود و دانشگاه پیام‌نور شیراز نیز در همین روز میزبان تریبون آزاد دانشجویی با موضوع به کاندیدایی رأی می‌دهم که ... است.

مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس از برگزاری تریبون آزاد دانشجویی با موضوع انتخاب اصلح در پردیس ارم دانشگاه شیراز روز چهارشنبه مصادف با پنجم اسفندماه خبر داد و بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز در روز چهارشنبه پنجم اسفندماه میزبان مناظره دانشجویی با موضوع نماینده اصلح است که در همین روز نیز مناظره دانشجویی با موضوع انتخاب اصلح در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد شیراز برگزار می‌شود.

خسرانی اضافه کرد: تریبون آزاد دانشجویی با موضوع من رأی نمی‌دهم! در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مورخ چهارم و پنجم اسفندماه در دانشکده پزشکی شیراز برگزار می‌شود.

وی از برپایی کافه انتخابات در دانشگاه علوم پزشکی و صنعتی شیراز خبر داد و افزود: برد آزاداندیشی مکتوب با عنوان «من رأی نمی‌دهم!» در دانشگاه‌های صنعتی و پیام‌نور شیراز نیز برپا می‌شود.

مدیر بررسی و تحلیل ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه نشریه‌های دانشجویی مشکوه و گلستان در دانشگاه پیام‌نور شیراز و عهد و خط مقدم در دانشگاه شیراز منتشر می‌شود، از انتشار ویژه‌نامه‌های انتخاباتی در دانشگاه‌های شیراز خبر داد و تصریح کرد: سخنرانان سیاسی (کشوری و استانی) به دانشگاه شهرستان‌های جهرم، فیروزآباد، فسا، اقلید، گراش، لارستان و دو دانشگاه فرهنگیان و... در راستای روشن‌گری سیاسی و بصیرتی اعزام می‌شوند.

خسروانی از برگزاری رأی‌گیری نمادین دانشجویان دانشگاه صنعتی شیراز و انتشار نشریه آنتن خبر در دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد و اظهار داشت: کرسی آزاداندیشی با عنوان من رأی نمی‌دهم! در دانشگاه آزاد اسلامی شیراز برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار