جهادگران پاسدار برای ساخت خانه های محرومین به مناطق محروم اعزام شدند

در پی اعلام آمادگی پاسداران سپاه کربلا به منظور حضور در اردوهای جهادی و ساخت خانه های محرومین، برای اولین بار، نخستین گروه جهادی پاسداران سپاه کربلا به مناطق محروم بخش کلیجانرستاق ساری اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۴۰۹۳۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
 خبرگزاری بسیج مازندران،  دقایقی قبل اولین گروه جهادی پاسداران ستادی سپاه کربلا به اجارستاق ساری اعزام شدند.
سرهنگ پاسدار عسکری مسئول اولین گروه جهادی اعزامی به منطقه محروم اجارستاق در گفتگو با سید حسینعلی تقوی خبرنگار بسیج سپاه کربلا گفت: به محض اطلاع ساخت خانه های محرومین توسط گروه های جهادی، پاسداران بیشماری در این امر خیر اعلام آمادگی کردند که در پاسخ به خواسته عزیزان  گروه های 50 نفری  را شکل داده و به ترتیب برای ساخت و تکمیل خانه های محروم عازم مناطق مذکور خواهیم کرد.
 عسکری ادامه داد:  در راستای تحقق منویات رهبرمعظم انقلاب اسلامی  مبنی بر اینکه  جوانان و مردم کشور، بجای راه اندازی تور های جهانگردی و اروپاگردی  در اردوهای جهادی شرکت کنند،  جملگی برآن شدیم تا نسبت به این امر خداپسندانه  توجه ویژه ای نشان دهیم که از عبادات  بحساب می آید.
 مسئول اولین گروه جهادگران پاسدار سپاه کربلا افزود: اولین گروه جهادی بمدت 4 شبانه روز در اردوی اجارستاق بسر می برند و پاسداران جهادگر علاوه بر فعالیت عمرانی در برنامه های فرهنگی چون زیارت عاشورا، برپایی نماز جماعت در روستا و سخنرانی شرکت خواهند کرد.
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار