«خیابان ملت» ویژه برنامه رادیو تهران در روز انتخابات

«خیابان ملت»، ویژه برنامه ۷ اسفندماه شبکه رادیویی تهران است که در این روز از ساعت۷ صبح تا ۲۴ در چهار شیفت برنامه سازی از رادیو تهران موج اف. ام ردیف ۹۴ مگاهرتز روی آنتن می رود.
کد خبر: ۸۶۴۰۹۳۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، برنامه «خیابان ملت» در چهار گروه مختلف به صورت زنده از شبکه رادیویی تهران تهیه  و پخش می شود، همزمان با این چهار شیفت یک گروه برنامه محیطی تدارک دیده شده است که برنامه سازان با حضور در مسجد لرزاده همراه با رای دهندگان و مسئولین که پای صندوق های رای حضور پیدا می کنند، انعکاس لحظات ثبت رای و شور و نشاط مردمی را بر عهده دارند.

گروه برنامه های محیطی با مسئولیت تولید و تامین هادی ماهر و تهیه کنندگی اسماعیل باستانی و اجرای وحید رونقی و اکبر یاری مخاطبان را همراهی می کنند.

یک گروه از گزارشگران مستقر در وزارت کشور نیز در 2 شیفت صبحگاهی و عصرگاهی اطلاعیه و بخشنامه های وزارت کشور را به سمع شنوندگان می رسانند.  گروهی از گزارشگران رادیو تهران نیز با حضور در سطح مناطق شهر تهران در طول روز گزارش هایی از رادیو تهران منعکس می کنند.

ارتباط با شورای اجرایی انتخابات و شورای نظارت بر چگونگی و روند برگزاری، انعکاس فعالیت های انتخاباتی در شهرستان ها از دیگر بخش های برنامه خیابان ملت از رادیو تهران است.  

بخش اول کاری از گروه تفریحات و سرگرمی است که به تهیه کنندگی حماد خزایی و اجرای فاطمه نصرآبادی و امین قاضی و همچنین گزارش هایی از سمیرا صدیقی ساعت 7 تا 11 پخش می شود.

گروه دوم؛ از ساعت 11 تا 14 و 30 دقیقه کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که به تهیه کنندگی احمد برمر، گویندگی سعید بارانی و گزارش های مهدی اسماعیلی روی آنتن می رود.

گروه سوم؛ از ساعت 15 تا  19 به تهیه کنندگی مهدی رادفر و اجرای سودابه آقاجانیان و گزارش های یوسف رحیمی کاری از گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری است.

گروه تهران و رویدادهای شهری نیز گروه چهارم است که از ساعت 19 تا 24 به تهیه کنندگی بشیر جعفری نیا و گویندگی علی اکبری و آوید بزرگی و گزارش هایی از محمدرضا میرحسینی پخش خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار