خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عاشورا در یادواره شهدای بخشایش با اشاره به توطئه استکبار از آغاز انقلاب، تاکید کرد: ملت خواهان مجلسی است که در برابر استکبار بایستد.
کد خبر: ۸۶۴۰۹۷۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان فرمانده سپاه عاشورا در یادواره شهدای بخشایش با اشاره به توطئه استکبار از آغاز انقلاب، گفت: ملت خواهان مجلسی است که در برابر استکبار بایستد.

 کریمیان تاکید کرد
: ملت انقلابی و دلسوز نمی خواهند خدای ناکرده زمینه نفوذ دشمن را فراهم کنند پس باید هم برای خبرگان و هم مجلس شورای اسلامی افرادی انتخاب شوند که در مقابل دشمن مرعوب نشوند و از ارزش ها دفاع کنند و نباید فراموش کرد که رد پای جریان نفوذ به راحتی مشهود است.

وی با اشاره به تقابل جبهه استکبار با انقلاب اسلامی افزود: دشمنی استکبار جهانی با نظام جمهوری اسلامی با جرقه انقلاب اسلامی در ۱۵ خرداد ۴۲ زده شده، ولی به حول و قوه الهی همه توطئه های دشمنان با مدیریت ولی امر مسلمین و مجاهدت، بصیرت و همراهی مردم ناکام مانده است.

کریمیان ادامه داد: وقتی دشمنان با توطئه های جلوگیری ازوقوع انقلاب اسلامی، جلوگیری از تثبیت انقلاب ، تجزیه ایران اسلامی، تحریف افکار انقلابی و اقدام نظامی موفق نشدند نقشه خود را عملی کنند وارد عرصه ای به نام کنترل و مهار انقلاب اسلامی با استفاده از جنگ نرم و نفوذ شدند که به ظاهر آرام اما خانمان برانداز است نکته ای که مقام معظم رهبری همچنان بر آن به عنوان «نفوذ» تاکید می کنند.

آیین یادواره شهدای شهر بخشایش و مدافعین حرم به همت حوزه مقاومت کربلای این شهر در مسجد جامع شهر بخشایش برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها