خبرهای داغ:
رئیس مجمع بسیج اساتید استان اصفهان:
رئیس مجمع بسیج اساتید استان اصفهان گفت: برای جذب به‌ طرف بسیج باید حرف و عمل‌مان یکی باشد و به کار علمی بپردازیم
کد خبر: ۸۶۴۰۹۹۳
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، ریس مجمع بسیج اساتید استان اصفهان شامگاه یکشنبه در مجمع سالیانه بسیج اساتید استان، اظهار کرد: قشر بسیج اساتید و دانشگاهی یکی از 18 قشر در جمع مجموعه بسیج است و شورای بسیج اساتید استان اصفهان در حدود 20 عضو دارد.

وی افزود:  برای جذب به‌ طرف بسیج باید حرف و عمل‌مان یکی باشد و به کار علمی بپردازیم و همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند توانمندی سپاه، نیروهای نظامی و علم هسته‌ای و ... ما با پیشرفت در حوزه‌های علمی به‌ دست‌ آمده‌اند.

نصر اصفهانی اضافه کرد: استان اصفهان، دومین استان دانشگاهی کشور است که بعد از تهران بیشترین تعداد دانشگاه و دانشجو را داراست و علاوه بر این در کیفیت خدمات نیز استان اصفهان مقام برتری را دارد.در میان 10 دانشگاه برتر کشور دو دانشگاه اصفهان و صنعتی اصفهان حضور دارند و در جمع دانشگاه‌های علوم پزشکی نیز دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی مطرح کرد: مجموعه بسیج اساتید استان اصفهان با این حجم از دانشجو و دانشگاه روبه‌رو است که امکانات فعلی آن برای این عظمت جوابگو نیست.

رئیس مجمع بسیج اساتید استان اصفهان به‌تناسب میان برگزاری برنامه و دانشگاه مورد نظر پرداخت و تأکید کرد: برنامه‌هایی که در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود باید با شرایط و ویژگی‌های دانشگاه مورد نظر مقایسه شود و دفاتر بسیج اساتید در استان اصفهان باید تلاش کنند متناسب با توانمندی‌ها و شرایط دانشگاه مورد نظر برنامه‌ریزی داشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها