خبرهای داغ:
سالار قاسمی :

طرح یک کلاس یک حامی در مدارس استان اجرا می گردد

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: اجرای طرح یک کلاس یک حامی با کمک و همکاری کمیته امداد امام (ره) استان در مدارس بسیار مهم است و اگر برای خود آن مدرسه و برای فردی ناشناس باشد، انگیزه مدیران را بیشتر می کند.
کد خبر: ۸۶۴۱۰۰۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در نشست مشترک با مدیرکل کمیته امداد امام (ره) استان گفت: نگاه آموزش و پرورش به کمیته امداد با دیگر سازمان ها و نهادها متفاوت است.

وی افزود: این نهاد حاکمیتی است و مشخص است که با یک انجمن خیریه قابل مقایسه نیست، کمیته امداد امام خمینی(ره) نهادی ارزشمند و تعریف شده است و خدماتی که این نهاد ارائه می دهد بسیار مهم و تاثیر گذار است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: نگاه آموزش و پرورش استان، نگاه فرهنگ سازی است، آموزش و پرورش ساحت های مختلفی دارد و یکی از ارکان های مهم در آموزش و پرورش آموزش مباحث انفاق، احسان و آموزه های دینی به دانش آموزان است.

قاسمی تصریح کرد: اجرای طرح یک کلاس یک حامی با کمک و همکاری کمیته امداد امام (ره) استان در مدارس بسیار مهم است و اگر برای خود آن مدرسه و برای فردی ناشناس باشد، انگیزه مدیران را بیشتر می کند.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها