فرمانده ناحیه قدس سپاه تهران بزرگ در باره تکریم خانواده معزز شهدا و ایارگران اظهار داشت: بر همه ما واجب است از خانواده شهدا و ایثارگران غفلت نکرده و این فرهنگ مهم را اشاعه دهیم تا روحیه جهاد و شهادت طلبی در ما جوانه بزند.
کد خبر: ۸۶۴۱۰۲۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹

به گزارش روابط عمومی سپاه تهران بزرگ ؛ سرگرد عبیری فرمانده ناحیه قدس به همراه جمعی از فرماندهان حوزه های مقاومت  این ناحیه با خانواده شهید مدافع حرم میثم نظری دیدار کردند.

سرگرد عبیری در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مدافع حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) بالاخص شهید میثم نظری، توفیقات الهی را برای پدر و مادر این شهید بزرگوار از خداوند منان خواستار شد.

وی افزود: شهادت، سنت الهی است که به بندگان مخلص خداوند تعلق می گیرد.

سرگرد عبیری با بیان اینکه رشادت، ایثارگری، شهادت طلبی و عشق به اهل بیت (ع) جوانان این کشور، ریشه درخت تنومند اسلام را آبیاری می کند، اظهار داشت: بر همه ما واجب است از خانواده شهدا و ایثارگران غفلت نکرده و این فرهنگ مهم را اشاعه دهیم تا روحیه جهاد و شهادت طلبی در ما جوانه بزند.

فرمانده ناحیه قدس از نامگذاری معبر و خیابانی در منطقه به نام شهید مدافع حرم میثم نظری خبر داد و گفت: این شهدای عزیز برکت زندگی ما هستند و این کمترین کاری است که می توانیم برای آنها انجام دهیم.

در ادامه خانواده این شهید بزرگوار به بیان خاطراتی از پسرشان پرداختند و گفتند: میثم پسری پاک، مهربان و درستکاری بود که اعتقاد زیادی داشت به اینکه شهدا زنده هستند و می گفت من هرچی گرفتم از شهدا گرفتم.میثم 13 دی ماه خداحافظی کرد، 15 دی به سوریه پرواز کرد، در روز دوشنبه 21 دی ماه طی عملیاتی در 27 سالگی آسمانی شد و یکم بهمن ماه خبر شهادتش را به ما دادند.

 پدر شهید با اشاره به ملاقاتی که با رهبر معظم انقلاب با خانواده شهدای مدافع حرم داشتند، گفت: از دیدار با ایشان یک انرژی و انگیزه ی  وصف نشدنی دریافت کردم.

گفتنی است رهبر معظم انقلاب انگشتر، چفیه و یک جلد کلام الله مجید که مزین شده به تقریظشان را به خانواده این شهید بزرگوار اهدا کردند.

ارسال نظرات