دبیر کمیته آموزش و اطلاع رسانی پارک علم و فناوری استان:
اعضای گروه های آموزشی متوسطه آموزش و پرورش با حضور در پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری از شرکت های مستقر در این پارک بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۴۱۰۵۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ دکتر داراب ظفریان، گفت: این بازدید در راستای همکاری و تعامل نزدیک آموزش و پرورش و همچنین استفاده از نقش گروه های آموزشی در فرهنگ سازی و هدایت دانش آموزان به سمت خلاقیت و ایده پردازی صورت پذیرفت.

دبیر کمیته آموزش و اطلاع رسانی پارک علم و فناوری استان، گروه های آموزشی را بازوان علمی آموزش و پرورش دانست و افزود: گروه های آموزشی با تولید محتوا و روش بر اساس نیاز جامعه، آموزش و پرورش را به سمت تخصصی شدن و استفاده از علم روز هدایت می کنند.

دکتر ظفریان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری و رییس جمهور در خصوص اقتصاد دانش بنیان، یکی از نیاز های امروز جامعه را ایجاد اشتغال بر پایه علم عنوان کرد و ادامه داد: پارک های علم و فناوری با ایجاد فضای مناسب، زمینه شکل گیری و رشد شرکت های دانش بنیان را فراهم می کنند.

وی اظهار امیدواری کرد ارتباط مستمر آموزش و پرورش و پارک علم و فناوری زمینه هدایت دانش آموزان به سمت رشته های فناور و کارآفرین را فراهم نماید.

ارسال نظرات