فرمانده سپاه کربلا در جمع مدیران و فرماندهان حوزه های علمیه و پایگاه های مقاومت بسیج طلاب مازندران اثر کار روحانیون را در مجاهدت قبل از انقلاب دارای اهمیتی دانست که منجر به انقلاب اسلامی شد.
کد خبر: ۸۶۴۱۱۵۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶


خبرگزاری بسیج مازندران، سردار محمدحسین بابایی در همایش فاطمی  روحانیون مازندران گفت: سازمان روحانیت هم در بخشی از انقلاب دچار غفلت شد که ثمره آن پدیده جوان دوم خرداد و اصلاحات است.
 سردار بابایی  افزود: با دقت در فرامین  حضرت آقا  از دهه 70 می یابیم که سمت و سوی  حرف معظم له به روحانیت و سپاه است.
وی  ادامه داد: جریان تهاجم فرهنگی که بذرش کاشته شد همان جریان دگر اندیش اصلاحات بود که امروزه نقش سرباز امریکا و اسرائیل را اجرا می کند.
فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه تعدد احزاب و گروهها در جهت انحراف  ذهن مردم است گفت: در نظام  اسلامی  دو جریان بیشتر وجود ندارد، جریان انقلاب و جریان ضد انقلاب و درک این موضوع برای همه ساده نیست.
مسئول ارشد سپاه مازندران یادآور شد:  در پیچ تاریخی امروز، نقش روحانیت  حرب الهی  باید مشخص شود لیکن در جامعه ما،  روحانی بی تفاوت و البته فراتر از آن ضد انقلاب هم   خود نمایی می کنند.
وی با انتقاد از  نامشخص بودن متولی فرهنگی و اقتصادی اظهار داشت:  گرچه وظایف  حوز های مذکور مشخص شد اما عملی در خور جامعه انقلاب اسلامی از متولیان بروز نمی کند.
 سردار سپاه کربلا  بیان کرد: باید اندیشید  چه میزان از توان روحانیون  انقلابی  در جبهه های فرهنگی  استفاده می شود؟
 فرمانده سپاه مازندران خاطر نشان ساخت: نیروهای انقلابی  باید با طرح های قوی و جدی تری  نیاز جامعه را مرتفع کنند.
 سردار بابایی گفت: آخوند مکتب امام (ره) باید سیاست و دیانت او براین اصل استوار باشد که این دو را با هم بیامیزد تا جهان را اداره کند.



ارسال نظرات
پر بیننده ها