بغزیان گفت: تابحال دولت نتوانسته موفقیتی را کسب نماید، از اینرو وزارتخانه‎ها وظایف خود را با نام اقتصاد مقاومتی گزارش می‎دهند؛ از جمله اینکه پزشکی تعداد عمل جراحی خود را با نام اقتصاد مقاومتی مطرح می‎سازد و این خلاف چارچوب واقعیت اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۶۴۱۱۷۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۹

آلبرت بغزیان کارشناس مسائل اقتصادی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به عملیاتی نشدن اقتصاد مقاومتی پس از گذشت دو سال از ابلاغ آن، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی از جمله تاکیدات موکد رهبر معظم انقلاب است و توسط ایشان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه اهمال کاری دولت، اجرای اقتصاد مقاومتی را به تعویق انداخته است افزود: تابحال دولت نتوانسته موفقیتی را کسب نماید، از اینرو وزارتخانه‎ها وظایف خود را با نام اقتصاد مقاومتی گزارش می‎دهند.

بغزیان تاکید کرد: وزارت نفت، گزارش عملیاتی نمودن اقتصاد مقاومتی را از طریق صیانت از مخازن اعلام می‎دارد این در حالی است صیانت از مخازن از موارد الزامی وظایف وزارت نفت است و باید در قراردادهای خود ورود تکنولوژی و بومی سازی تکنولوژی را ارائه دهد تا در مسیر اقتصاد مقاومتی باشد.

وی در خاتمه افزود: دولت با عدم تامل و درایت برای اقتصاد مقاومتی، فضای فساد را برای بسیاری از وزارتخانه‎ها هموار می‎سازد.

ارسال نظرات