پليس تمام توان خود را در راستاي تامين امنيت انتخابات به كار گرفته و براي انجام يك ماموريت بزرگ آماده است.
کد خبر: ۸۶۴۱۲۲۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده انتظامي استان زنجان گفت: اقدامات و تمهيدات پليس را مي توان در برگزاري انتخابات در سه مرحله قبل ، حين و بعد از انتخابات دسته بندي كرد .

سردار عليرضا صالحي افزود: اميد است با همدلي و هماهنگي و تعامل سازنده بين همه دستگاهها يك انتخابات خوب و دشمن شكن برگزار گردد و فرماندهي انتظامي استان زنجان تمام توان خود را در راستاي تامين امنيت انتخابات به كار گرفته و براي انجام يك ماموريت بزرگ آماده است.

وی با تاكيد بر اينكه امنيت انتخابات موضوع بسيار مهمي است كه بر عهده نيروي انتظامي واگذار شده است تصريح كرد: دشمنان دسيسه ها و ترفندهاي گوناگوني را براي ضربه زدن به انقلاب و انتخابات بكار مي گيرند.

فرمانده انتظامي استان زنجان با تاكيد بر حضور حداكثري در انتخابات گفت: کانديداها و طرفداران آن بايد به قانون و اخلاق پايبند باشند چرا كه قانونگذار نمي تواند قانون گريز باشد.

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان با تاكيد بر اينكه پليس با هر گونه تخلفي، برابر قانون برخورد خواهد كرد خاطر نشان كرد: از کانديداها و طرفداران آنها در خواست داريم حد و حدود قانوني را رعايت كنند.

سردار صالحي با تاكيد بر اينكه مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي با خلق حماسه اي ديگر دشمنان را نااميد خواهند كرد گفت: مردم عزيز استان زنجان مي توانند هرگونه تخلف انتخاباتي را با سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

ارسال نظرات