خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا:
خبرگزاری بسیج: مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در دیدار با خانواده شهیدان راسخی، رهبری و خانواده شهدا را سرمایه ملت خواند.
کد خبر: ۸۶۴۱۲۴۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، علی اصغری با بیان این اینکه این دو(رهبری و خانواده شهدا) به عنوان پایه های مهم جامعه به شمار می روند، گفت: ولی متاسفانه آن طور که شایسته است از این ظرفیت به خوبی استفاده نمی کنیم.

وی با بیان اینکه از این سرمایه و ظرفیت ملت های آزادیخواه جهان به عنوان الگو استفاده می کنند، به لزوم توجه جامعه به خانواده های شهدا تاکید کرد.

اصغری با ابراز تاسف از اینکه بسیاری از والدین شهدا با گذشت زمان از دنیا رفته اند، افزود: باید تا فرصت باقی است از این ظرفیت عظیم کشور که به عنوان ستون نظام به شمار می روند در زمان حیات آن ها بهره مند شد.


مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه عاشورا در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: خانواده شهدا موجب قوام و دوام جامعه هستند و حیات جامعه به برکت نفس گرم آن هاست چراکه مادران شهدا به تاسی از راه فاطمه زهرا(س) فرزندانی تربیت و تقدیم اسلام کرده اند که امروز امنیت و آسایش مرهون خون آن هاست.


پیش از ظهر امروز تنی چند از مسئولان سپاه عاشورا و اصحاب رسانه با خانواده شهیدان علی و مهدی راسخی دیدار کردند.

شهید علی راسخی سال 60 در عملیات طریق القدس در منطقه بستان و مهدی پس از حضور در عملیات های بدر و خیبر و چندین عملیات دیگر در حین ماموریت به درجه شهادت نائل شدند.


ارسال نظرات