یک استاد دانشگاه گفت: رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال 94 اقتصاد محوری با توجه به ظرفیت های داخلی را مطرح نموده و چندین بار بر آن تأکید کردند، دولت نیز در تمام محافل، فرمایشات رهبری را تکرار و تأیید میکند اما در عمل چنین چیزی نیست.
کد خبر: ۸۶۴۱۲۶۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

علی اصغر نصرالله نژاد  استاد دانشگاه و دکترای کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به فقدان اقتصاددان در لیست انتخاباتی اصلاح طلبان برای مجلس دهم اظهار داشت: دولت اقتصاد معیشتی مردم بلاخص قشر محروم را در نظر نمی گیرد و در راستای سرمایه داری حرکت می کند؛ امروز مشاوران اقتصادی دولت از برون مرزها نظریه های خود را اعلام می کنند، بر همین اساس اصلاح طلبان هم نیاز حضور اقتصاددان در لیست خود را ندیده اند.

وی در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب در ابتدای سال 94 اقتصاد محوری با توجه به طرفیت های داخلی را مطرح نموده و چندین بار بر آن تأکید  کردند، دولت نیز در تمام محافل، فرمایشات رهبری را تکرار و تأیید میکند اما در عمل چنین چیزی نیست. امروز کاندیدای اصلاح طلب خود را ولایت مدار می دانند، اما بی توجهی آن ها به موضوع اقتصاد کشور این ولایت مداری را نفی می کند.

این استاد دانشگاه خاطر نشان کرد: نگاه اقتصادی دولت به سرمایه داری و مستکبرین است و دست یاری برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور را به سوی بیگانه روانه ساخته است.

وی خاطر نشان کرد: دولت در خرید هواپیمای ایرباس، همسویی با منافع سرمایه داری را به اثبات رساند، پول بیت المال ناشی از خرید  ایرباس برای 10 درصد جامعه هزینه گردید که  حدود 9درصد برای ماموریت دولتی و بقیه برای سفرهای اروپایی سرمایه داران است.

ارسال نظرات