رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با «بسیج» مطرح کرد

صهیونیسم پشت پرده ورود برندهای خارجی به ایران

احمد سالک کاشانی گفت: ورود این کالاها برای فلج کردن کارخانجات تولیدی کشور و تغییر سبک زندگی مردم است که جریان صهیونیسم پشت این موضوع قرار دارد.
کد خبر: ۸۶۴۱۲۷۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴
احمد سالک کاشانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: ما از ابتدای انقلاب با جریان جهانی دشمن با اولویت آمریکا و انگلیس روبرو بوده ایم.

وی افزود: آنها همواره تلاش کرده اند به اشکال مختلف انقلاب اسلامی را از بین ببرند و به اصول نظام ضربه زده و ذائقه مردم را نسبت به انقلاب تغییر دهند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس ادامه داد: دشمن زمانی با جنگ نظامی هشت ساله بر علیه ما اهداف خود را دنبال کرد و به جایی نرسید و بعد در جریان تحریم های سیاسی چون با استقرار حکومت اسلامی روبرو شد نتوانست به ما ضربه بزند و در بخش اقتصادی تلاش کرد با تحریم ها ما را فلج کند که باز هم موفق نشد.

سالک کاشانی تصریح کرد: آنها در ادامه وارد صحنه جدیدی شدند و با حمله به مقدسات وبا هدف جداسازی مردم از قرآن و نظام و ولایت محور اصلی جنگ را بر روی تغییر سبک زندگی مردم به سمت شیوه غربی سوق دادند که باید به آن توجه ویژه ای شود.

وی گفت: در حال حاضر نیز با باز کردن درهای کشور به روی خارجی ها سعی دارد تا با محور قرار دادن جمهوری اسلامی ایران در خاور میانه کالاهای خود را به ما عرضه داشته و با پر کردن بازار ما تلاش می کند فرهنگ خطرناک خود را به ما تحمیل کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تأکید کرد: ورود این کالاها برای فلج کردن کارخانجات تولیدی کشور و تغییر سبک زندگی مردم است که جریان صهیونیسم پشت این موضوع قرار دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار