مجید خدابخش:

برگزاری مسابقات ورزشی آسیایی در اردبیل ضروری است

استاندار اردبیل با اشاره به سفر حدود پنج میلیون گردشگر به استان اردبیل در سال و تصمیم برای برگزاری مسابقات ورزشی آسیایی در اردبیل، تجهیز پایگاه های امداد جاده ای این استان را ضروری دانست.
کد خبر: ۸۶۴۱۲۸۰
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، استاندار اردبیل در آیین بهره برداری از طرح ها گفت: خدمات جمعیت هلال احمر پس از انقلاب اسلامی متحول و زیاد شده است و هزینه بالای پرورش و نگهداری سگ های زنده یاب از توجه دولت به نجات جان هموطنان در حین سوانح حکایت دارد.
مجید خدابخش به لحاظ همکاری جمعیت هلال احمر، سازمان حمل و نقل و پایانه ها و یکی از خیران استان در اجرا و احداث پایگاه امداد جاده ای سرعین، این طرح را نماد همدلی و همزبانی توصیف کرد.
وی با اشاره به سفر حدود پنج میلیون گردشگر به استان اردبیل در سال و تصمیم برای برگزاری مسابقات ورزشی آسیایی در اردبیل، تجهیز پایگاه های امداد جاده ای این استان را ضروری دانست.
خدابخش افزود: استان اردبیل در بخش ورزش اسطوره ساز است و مجتمع چند منظوره هلال احمر می تواند برای توسعه ورزش استان به کار آید و احداث استخر در این مجتمع ضرورت دارد.
وی اظهار کرد: مجتمع تجاری، اداری و خدماتی در حال احداث جمعیت هلال احمر استان در ایستگاه سرعین شهرستان اردبیل با داشتن فضای پارک برای بیش از 500 خودرو نشانگر این است که در تعریف این طرح علاوه بر نگاه اقتصادی، به توسعه خدمات شهری نیز توجه شده است.
استاندار اردبیل نسبت به بهره برداری از پایگاه امداد هوایی در استان اردبیل در آینده ابراز امیدواری کرد.
امیرمحسن ضیایی، رئیس جمعیت هلال احمر کشور نیز گفت: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان نهادی مردمی و خدمت رسان با بیش از 90 سال سابقه فعالیت و با عملکردهای خوب نظیر تحویل 10 دستگاه آمبولانس به غزه در عرصه کمک رسانی در سطح بین المللی و منطقه ای شناخته شده است.
ضیایی ادامه داد: برای تربیت حرفه ای و توانمند جوانان داوطلب جمعیت هلال احمر احداث سالن های چند منظوره ورزشی، امدادی و آموزشی در دستور کار این سازمان قرار دارد و مجتمع منادیان صلح اردبیل در این راستا با کیفیت احداث و تجهیز شده است.
وی افزود: به لحاظ تعدد سوانح هوایی در کشور تامین بالگرد به هر استان در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار دارد و هر استانی آشیانه بالگرد را احداث و آماده کند در دریافت بالگرد در اولویت خواهد بود.
رئیس جمعیت هلال احمر کشور اظهار کرد: اردبیل به لحاظ مقصد گردشگری بودن به توجه جمعیت هلال احمر نیاز دارد و خدمات رسانی این جمعیت به هرنقطه از کشور، خدمت به همه هموطنان تلقی می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار