با نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس برخی از کاندیداها عزت و شرف امت و ملت اسلامی را به سادگی در برابر عدد(پول) قرار می دهند؛ غافل از اینکه مردم ما خریدنی نیستند.
کد خبر: ۸۶۴۱۲۸۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، در بیشتر استانها و شهرستانها متاسفانه رسم است کاندیداهای احتمالی مجلس برای رای آوردن و محبوب شدن بین مردم عدد را در برابر عزت و شرف امت اسلامی قرار می دهند و به نازی که برای پول خود می کشد با تحریک خواهان صلب عزت و شرف مردمی هستند.

این عده از کاندیداها که به پول خود می نازند دغدغه حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را ندارد بلکه دغدغه ای برای پایان دادن به انتخابات و انتخاب شدن خود از سوی مردم را دارند تا به خواسته دنیوی خود برسند؛ گرچه در مقابل، کاندیداهایی هم هستند که پول و عدد برایشان مهم نیست و فقط خدمت رسانی به مردم را در ذهن می پروراند.

در هر حالمردم حسینی و ولایتمدار گیوی عزت و شرف خود را با پول معامله نخواهند کرد بلکه با بصیرت کامل در پای صندوق های رأی حاضر شده و به فردی که صلاحیت و لیاقت نمایندگی مجلس شورای اسلامی را دارد رای خواهند تا شخص منتخب به مردم این شهر خدمت کند نه برای افراد خاص.

تبلیغات خانه به خانه واز حضور درهیات های مذهبی و جلسات خانگی گرفته تا پول ها و قولهای بی نام و نشان که برای مردم خرج می کنند تا شاید به نیاز امروزه خود دست یابند.

موز، نارنگی و سیب باطن و ظاهر و طرز تفکر هیچ کسی را نمایان نکرده و نخواهد کرد بلکه عزت و احترامی که لایق امت اسلامی است و باید نسبت به این عزت و احترام ارزش قائل شد باطن شخص را نشان می دهد.

تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای احتمالی نمایندگی برای مجلس در شهرستان کوثر به‌صورت کاملاً هوشمندانه و گاه محسوس و نامحسوس در حال انجام است.

به هر حال طبق اعلام ستاد انتخابات کشور اسفندماه سال جاری ما شاهد بزرگترین روی داد امسال هستیم که همان انتخابات مجلس شورای اسلامی است و مردم با حضور در پای صندوق های رای افراد اصلح از نظر خود را انتخاب کرده و وی را به مدت چهارسال راهی ساختمان بهارستان می کنند.

شاید برخی بگویند ورود به جریان سازی در امر انتخابات کمی زود باشد؛ اما آنچه مسلم است ما وظیفه داریم اخبار شهرستان مان را در هر زمینه به اطلاع مردم برسانیم.امیدواریم این اقدام ما قدمی باشد در راستای بالا بردن بینش مردم شهرستان در انتخاب بهترین فرد برای آنکه چهار سال چشم و امید شهرستان در مجلس شورای اسلامی باشد و دوم در راستای ایجاد شور و انگیزه برای حضور حماسی مردم شهرستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی هرچند که مردم این شهرستان همواره مانند همیشه در این میدان دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند.

دست یابی به نیاز امروزه که همان نفس اماره (خواهش طبیعت انسان که به سوی لذات دنیوی باشد)است و تا بوده همین بوده؛ فقط آدمی را محک می زند تا تفاوت و شباهت را احساس کرده و نسبت به لذت های دنیوی وابسته نباشد.

کند مرد را نفس اماره خوار
اگر هوشمندی عزیزش مدار

ارسال نظرات