ملت ایران باید با هوشیاری و انتخاب اصلح خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی توطئه‌های دشمنان را برملا کنند.
کد خبر: ۸۶۴۱۲۹۰
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله سیدصادق محمدی جزه‌ای در نشست خبری با خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و نیز انتخابات مجلس شورای اسلامی در این زمان با سال‌های گذشته تفاوت اساسی دارد که این موضوع به دلیل ناامنی در کشورهای منطقه و نیز وجود امنیت پایدار در ایران است.

وی بیان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با یک نقشه حساب شده در صدد ایجاد ناامنی در کشور هستند که باید ملت ایران با هوشیاری و انتخاب اصلح خود در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی توطئه‌های دشمنان را برملا کنند.

کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابی استان اردبیل افزود: اینکه در دوران پسابرجام به سر می‌بریم از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که مردم با انتخاب خود در اجرای دقیق مذاکرات به نحو احسن دخیل می‌شوند که خوشبختانه تا به امروز مقام معظم رهبری در ارتباط با راهنمایی مسئولان کشوری برای جلوگیری از نفوذ و نیز اجرایی نشدن نقشه‌های استکبار در کشور نقش بسیار کلیدی و ویژه‌ای داشته‌اند.

آیت‌الله محمدی تصریح کرد: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری امسال نسبت به سال‌های گذشته حساسیت ویژه‌ای دارد چرا که در چند ماه گذشته شاهد این موضوع بودیم که افرادی مورد توجه کانال‌های خارجی قرار گرفتند که یا با اصل نظام مخالف بوده و یا با ساختار فعلی نظام تضاد دارند.

وی بیان کرد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری از این ابعاد حائز اهمیت بوده و رسالت نمایندگان مجلس خبرگان رهبری نیز نظارت بر شرایط رهبری و انتخاب رهبر است که خوشبختانه مقام معظم رهبری در طول چندین سال گذشته به بهترین وجه این نظام را هدایت کرده است که برخی از مشکلات مردم و نظام نیز به مدیریت مسئولان ربط دارد.

کاندیدای انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابی استان اردبیل گفت: خوشبختانه وجود امنیت پایدار در کشور ایران را به قدرت نخست منطقه تبدیل کرده است و ایران در زمینه‌های اجتماعی، سیاسی، مذهبی و اطلاعاتی پیشتاز کشورهای منطقه بوده و امیدواریم از این به بعد نیز مسئولان بلندپایه در تمامی فعالیت‌های خود منافع ملی را در نظر گرفته باشند.

ارسال نظرات