خبرهای داغ:

كتب قرآني بايد در مهدكودك ها گسترش يابد

خبرگزاري بسيج: حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از مرکز پیش دبستانی مهاد قرآنی ١١ سپاهان شهر بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های خاص آموزشی این مرکز در حوزه قرآن و عترت قرار گرفت.
کد خبر: ۸۶۴۱۳۱۱
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از مرکز پیش دبستانی مهاد قرآنی ١١ سپاهان شهر بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت‌های خاص آموزشی این مرکز در حوزه قرآن و عترت قرار گرفت.
 
امیرخانی، مدیر مرکز پیش دبستانی مهاد قرآنی ١١ در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به اهمیت انتقال مفاهیم دینی در سنین کودکی، این مرکز تلاش کرده با تهیه جزوات آموزشی به زبان کودکانه مفاهیم قرآنی و دینی و ارزش‌های اسلامی را از طریق آماده سازی ماکت‌های آموزشی منتقل کند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان نیز در پایان ضمن اهدای کتب قرآنی به کودکان از فعالیت‌های این مرکز تقدیر و تشکر کرد.
 
شایان ذکر است در مرکز پیش دبستانی مهاد قرآنی ١١ زندگی نامه سرداران شهید ٨ سال دفاع مقدس، دعاهای رسیده از اهل بیت(علیهم السلام) و سیره و زندگی نامه آن بزرگان به زبان ساده و کودکانه تدریس می‌شود و همچنین فضای این مرکز با استفاده از ابزارهای هنری سعی شده فضایی شاداب و پویا برای کودکان آماده شود و همچنین به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاهی از روند پیروزی انقلاب، دستاوردهای ٨ سال دفاع مقدس و پیشرفت‌های علمی کشور توسط کودکان ماکت سازی و به نمایش درآمده که از جلوه‌های ویژه این نمایشگاه توجه خاص به موضوع ظهور حضرت بقیه الله الاعظم(ارواحنا فداه) و داشتن جامعه‌ای پاک در کنار ایشان است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار