جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
حجت الاسلام حاجی صادقی گفـت: دشمن در تلاش است تا با هدف گرفتن جان انقلاب، مسیر انقلاب اسلامی را منحرف کند.
کد خبر: ۸۶۴۱۳۲۶
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در گیلان، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حاجی صادقی در همایش بصیرتی ویژه ائمه جمعه، جماعات، اساتید و نخبگان طلاب و روحانیون استان گیلان که در حسینیه حضرت اباالفضل (ع) سپاه قدس گیلان برگزار شد ضمن تسلیت بمناسبت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: حضرت زهرا (س) نخستین سنگرنشین دفاع از اسلام ناب محمدی (ص) و ولایت است.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا(س) الگو و اسوه همه آحاد است تصریح کرد: حضرت زهرا (س) حجت الله اکبر است و اوست که خط و مسیر شهادت را به ما آموخت.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه روحانیت مبین و مفسر دین هستند گفت: حفظ و دفاع از دین در برابر تهاجم دشمن از رسالت های روحانیت است.

حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه امروز دشمن به دنبال واقعیت سازی است و روحانیت باید مراقب این ترفند دشمن باشند افزود: هنر روحانیون این است که همه موقعیت‌ها را سکوی آرمان‌ها قرار دادند.

وی با بیان اینکه نقشه دشمن خطرناک است چراکه آن‌ها به دنبال این هستند که بجای دست و پای انقلاب جان آن را بگیرند، افزود: در این راستا دشمن هفت رگ هاب حیاتی انقلاب را مورد هدف قرار داده است.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پاسداران گفـت: دشمن در تلاش است تا با هدف گرفتن جان انقلاب، مسیر انقلاب اسلامی را منحرف کند.

حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به اصول و ارکان انقلاب اسلامی که به جهانی شدن این نظام کمک کرده است، خاطرنشان کرد: اولین رکن، تکیه بر ماهیت دینی و هویت اسلامی این نظام است به طوری که انگیره دینی موتور محرکه اسلام به شمار می رود و هرگز این هویت و ارزش دینی را با تفکرات سکولاریسم معاوضه نمی کنیم.

وی با بیان اینکه اصل دوم، اصل تولی و تکیه بر ولایت و رهبری شایسته جامعه است، افزود: همه دنیا می دانند که در این کشور سیاستگذار اصلی نائب امام زمان(عج) است لذا می خواهند بین گفتمان امام(ره) و ملت تقابل ایجاد کنند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با تشریح اینکه اصل سوم، اصل اقتدار نظام است که  نشات یافته از حضور مردم است گفت: اقتدار ملت به عنوان سوخت این نظام است.

حجت الاسلام حاج صادقی با اشاره به انتخابات هفتم اسفند و حضور حداکثری مردم در این انتخابات گفت: مردم با انتخاب فرد اصلاح سرنوشت کشور را تضمین خواهند کرد.

وی به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن این دوره از انتخابات یادآور شد: امیدواریم با انتخاب فرد اصلح مجلس را بسازیم که کنترل کننده و نظارت کننده دولت باشد.

 جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اظهارات سخیف آمریکایی ها که اعلام کردند ریشه ملت ایران را باید خشکاند، افزود: ریشه این ملت نه تنها خشک نشده بلکه امروز انقلاب اسلامی به درخت تناوری تبدیل شده که دندان طمع تمام مستکبران را از بن و ریشه در آورده است.

حجت الاسلام حاج صادقی پیوستگی امت با رهبر و ولی را مهمترین عامل در شکست ناپذیری کشور طی سال های پس از انقلاب دانست و گفت: پیوند امت ایران با ولایت فقیه در تاریخ اسلام بی‌سابقه بوده و نشان داده امتی که با ولایت فقیه متصل باشد شکست ناپذیر است.

ارسال نظرات