حجت‌الاسلام تویسرکانی با اشاره به برائت فقها از لیست خبرگان رفسنجانی در گفتگو با «بسیج»:

قرار دادن برخی چهره ها در لیست هاشمی اقدامی خلاف قانون، اخلاق و غیر شرعی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: قرار دادن برخی چهره ها در لیست هاشمی و تبلیغات در این راستا، اقدامی خلاف قانونی و اخلاق و غیر شرعی و غیر انقلابی است و رفتار فریبکارانه‎ای است که بخواهند پای علماء را به این میدان تلخ باز و انتخابات را دو قطبی کنند که موهوم و به ضرر انقلاب اسلامی تمام خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۴۱۳۵۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
حجت‌الاسلام ‌والمسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به حمایت انگلیس از لیست آقای هاشمی تصریح کرد: انگلیسی‎ها همیشه دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین ملل انقلابی و مسلمان هستند و منافع آنها در این بوده و هست و هرکجا توفیقی پیدا کردند در اثر همین اختلافی بوده که ایجاد کردند.

حجت‌الاسلام ‌تویسرکانی عنوان کرد: در میان ملل مسلمان نیز، همیشه علما بودند که در برابر انگلیسی‎ها قیام کرده و قد برافراشتند و به عنوان منادی وحدت در میان مسلمانان، توطئه‎های انگلیسی‎ها را تا آنجاییکه توانستند خنثی کرده و سد محکمی در برابر آنها بودند؛ امروز نیز انگلیسی‎ها درصدد هستند تا این اختلاف و تفرقه را از طریق علماء یعنی به نام علماء و زیر سایه بزرگان و شخصیت‎ها، در میان مردم ایجاد کنند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رفتار انتخاباتی آقای هاشمی بیان کرد: آقای هاشمی با زیرکی و هوشمندی که در او وجود دارد باید متوجه باشد که اقدامات، رفتارها و گفتارهای دشمن پسندی از او صادر شده که انگلیسی‎ها و دشمنان قسم خورده ملت ایران به او و اطرافیان او امید و طمع بسته‎اند.

حجت‌الاسلام ‌تویسرکانی گفت: ازاین رو بزرگان باید، از باب خیرخواهی و نصیحت به آقای هاشمی و امثال او گوشزد کنند تا یک تغییری در مواضع خود داده و نگاهی بر رفتار و عملکرد خود داشته باشند.

وی تاکید کرد: قرار دادن برخی چهره ها در لیست هاشمی و تبلیغات در این راستا، اقدامی خلاف قانونی و اخلاق و غیر شرعی و غیر انقلابی است و رفتار فریبکارانه‎ای  است که بخواهند پای علماء را به این میدان تلخ باز و انتخابات را دو قطبی کنند که موهوم و به ضرر انقلاب اسلامی تمام خواهد شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: در این راستا نیز برخی از علماء هوشمند و بصیر ما سریع در حال نشان دادن عکس العمل هستند و هم از حضور در لیست آقای هاشمی و هم از حمایت انگلیسی‎ها اعلام برائت می‎کنند.

حجت‌الاسلام ‌تویسرکانی در خاتمه خاطرنشان کرد: علماء و مردم انقلابی نیز باید با بصیرت و هوشمندی وارد میدان شوند و اجازه توفیق به توطئه انگلیسی در این انتخابات را ندهند.
ارسال نظرات