یک کارشناس مسائل سیاسی در یزد ضمن درخواست از مردم برای هوشیاری نسبت به مسئله نفوذ در انتخابات گفت: باید برخلاف خواسته دشمن عمل کنیم.
کد خبر: ۸۶۴۱۳۵۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، رهبر معظم انقلاب با هشدار نسبت به اعمال نفوذ دشمن در انتخابات گفتند: «من از گفتن حقیقت خسته نخواهم شد؛ آن چیزهایی را که احساس کنم باید با ملت در میان بگذارم، خواهم گفت».

ابوالقاسم دهقان چناری کارشناس مسائل سیاسی، در رابطه با مسئله نفوذ در انتخابات اذعان کرد: نفوذ در انتخابات ایران در دستور کار رسانه‌های غربی قرار گرفته است؛ به گونه‌ای که مردم را تشویق به رأی دادن جناح خاص خود می‌کنند.

وی ایجاد شبهه و پخش گسترده در شبکه‌های اجتماعی را از جمله راه‌های نفوذ دشمن برشمرد و خاطر نشان کرد: راه مقابله با نفوذ، بیداری عمومی در مقابل ترفندهای دشمنان است.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه عوامل نفوذ از طریق رسانه‌های جمعی با هدف کمرنگ جلوه دادن انتخابات فعالیت می‌کنند؛ گفت: نفوذ شکل‌های متعددی دارد که می‌توان به نفوذ سیاسی، فرهنگی، اقتصادی اشاره کرد.

دهقان چناری ادامه داد: برنامه شبکه‌های ماهواره‌ای دشمن سعی دارند اوضاع سیاسی کشور را جور دیگری نمایش داده و در این زمینه شبهه افکنی سیار دارند.

وی ضرورت آگاه‌سازی خانواده واجتماع در مقابل نفوذ دشمن با هدف ایجاد خلل در برگزاری انتخابات را یادآور شد و افزود: مردم باید بصیرت و آگاهی خود را بالا ببرند تا درنهایت نمایندگان اصلح به مجلس راه یابند.

دهقان چناری با بیان اینکه خانواده مهم‌ترین نهاد هر جامعه‌ای بوده و در اسلام به حفظ و پیشرفت این جایگاه سفارش شده است، افزود: دشمن در جریان‌های نفوذ جامعه زنان را هدف گرفته است؛ چرا که این قشر از جامعه بدلیل نقش مهم مادری و همسری تاثیرگذاری بالایی دارد.

وی ضمن دعوت از تمام اقشار مختلف برای حضور در انتخابات، ابراز امیدواری کرد: با هوشیاری و انتخاب اصلح قدم جدی جهت حفظ و ثبات فرهنگ دینی برداشته شود.

یزدبانو

ارسال نظرات