مدیر بیمارستان حکیم بهابادی:

تجهیز بیمارستان حکیم بهابادی به دستگاه اکو قلب

مدیر بیمارستان حکیم بهابادی با اشاره به اهمیت تجهیز مراکز درمانی در شهرستان بهاباد، از تجهیز بیمارستان حکیم بهابادی به دستگاه اکو جهت بیماران قلبی خبر داد.
کد خبر: ۸۶۴۱۳۷۷
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد: سیدعبدالحمید رضوی بهابادی با اشاره به اهمیت تجهیز بیمارستان و مراکز درمانی در شهرستان بهاباد، اظهار داشت: حسین دهقان از خیران شهرستان بهاباد، اقدام به تجهیز این بیمارستان به دستگاه اکو قلب کرده است.

وی با اشاره به اینکه پیش از این بیماران قلبی در این بیمارستان نمی‌توانستند اکو شوند، ادامه داد: این خیر بهابادی برای تجهیز بیمارستان به دستگاه اکو قلب، 800 میلیون ریال هزینه کرده است.

مدیر بیمارستان حکیم بهابادی ادامه داد: پیش از این شهروندان یزدی برای استفاده از دستگاه اکو، باید فاصله طولانی شهرستان بهاباد به مرکز استان یزد را طی می‌کردند و از خدمات دستگاه اکو بهره‌مند می‌شدند.

رضوی بیان کرد: در حال حاضر و با راه‌اندازی و تجهیز این دستگاه، مردم شهرستان بهاباد برای استفاده از خدمات اکو قلب در صورتی که نیاز به ارجاع فوری به مرکز استان نداشته باشند، می‌توانند از امکانات داخل شهرستان استفاده نمایند.

وی با اشاره به اینکه این دستگاه از منابع خیری تامین شده، گفت: حوزه سلامت و درمان مردم یکی از مهمترین حوزه‌هایی است که باید به آن توجه ویژه صورت گیرد و ظرفیت خیران در این زمینه بیشتر فعال شود.

ارسال نظرات