درآستانه ایام فاطمیه(س):

برگزاری یادواره شهدای فصل زمستان باحضورکارکنان ناحیه ثارالله یزد

یادواره شهدای فصل زمستان یادبود عملیات های والفجر مقدماتی، بدر، والفجر8، کربلای 4و5 درمسجد روضه محمدیه یزد با حضورکارکنان ناحیه ثارالله یزد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۱۳۸۲
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: یادواره شهدای فصل زمستان یادبود عملیات های والفجر مقدماتی، بدر، والفجر8، کربلای 4و5 و ... با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و سردار فتوحی فرمانده سپاه الغدیر و جمعی از پایوران و سربازان ناحیه ثارالله یزد و اقشار مختلف مردم استان یزد در محل مسجدروضه محمدیه(حظیره) برگزار گردید.

سردار فتوحی از حضور حجت الاسلام سعیدی در جمع پاسداران و مردم یزد تقدیر و تشکر و خیرمقدم گفت و در مورد انتخابات پیش رو و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای مثل سنوات گذشته و اینکه رای ملت بایستی بر حسب معتمدینی که آنها رامعرفی کرده اند و شناختی که نسبت به کاندیدها دارند باشد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سعیدی به موضوع قانونمند بودن تحولات تاریخ و ثابت بود قوانین حاکم بر جامعه با بیان ادله قرآنی و نمونه های دولت ها و ملت ها که در طول تاریخ رخ داده پرداخت.

وی عوامل انقلابی دینی را سه چیز برشمرد 1-رهبر دینی که دارای استاندارد های است و این استانداردها به هیچ عنوان تغییر نمی کند 2-شریعت و دین 3-همراهی مردم

وی با اشاره به آیه 61 سوره بقره اشاره داشتند که علت شکست انقلاب حضرت موسی را آن دانست که قومش فراموش کردند برای چه انقلاب کرده اند و اینکه مردم آن زمان از انقلابشان به دنبال امور دنیوی خود بودند .

حجت الاسلام سعیدی به بیان نمونه های از انقلاب هایی که در طول تاریخ رخ داده و پیروزی و سقوط هر کدام از آنها پرداخت و وی انقلاب شوروی که با شعار های ضد سرمایه، دفاع از مظلومین و دفاع از آزادی بخشی روی کار آمد و دنیا را گرفت و همه گیر شد و علت اصلی سقوطاین انقلابرا خورشچف با نظریه ای که همیشه نمی شود با آمریکا جنگید و ایده همزیستی مسالمت آمیزی که با آمریکا داد دانست.

وی سقوط شوروی را سه تحول دانست 1-تغییرمحاسبات رئیس جمهور شوروی از این امریکا و شیطان بزرگ را نشناخت2-غفلت از نقشه آمریکا رو افکار عمومی3-تغییر مجلس دوم روسیه و تبدیل به یک مجلس منفعل بادخالت های آمریکا.

سعیدی افزود: انقلاب ایران جای انقلاب شوروی راگرفته و نفوذ معنوی آن در تمام دنیا دانست تنها تفاوت آن با انقلاب شوروی در رهبری با صلابت ایران و حضور همه جانبه مردم در صحنه های گوناگون دانست.

وی در پایان معیارها و ملاک های برای انتخاب کاندیدها از گفته های رهبری گفت و دعوت به حضور با بصیرت و پرشور پای صندوق های رای کرد ایشان در آستانه ایام فاطمیه توسلی به این بانوی بزرگوار و روضه خوانی پرداخت.


ارسال نظرات
آخرین اخبار