سردار نقدی گفت: در آستانه یک قدم دیگر هستیم؛ یک ازمایش بزرگ، انتخابات مجلس دهم رقابتی متداول بین جناح ها و تفکرات فقط نیست، حادثه ای تاریخی در تعیین سرنوشت انقلاب است چراکه امریکا و غربی هابه آن چشم طمع دوخته اند.
کد خبر: ۸۶۴۱۳۹۵
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۵
به  گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در نشست روشنگری هیات عاشقان ولایت در جمع بسیجیان ناحیه مقاومت قدس در سخنانی گفت: در آستانه یک قدم دیگر هستیم؛ یک ازمایش بزرگ، انتخابات مجلس دهم صرفا رقابتی متداول بین جناح ها و تفکرات نیست، حادثه‌ای تاریخی در تعیین سرنوشت انقلاب است چراکه امریکا و غربی هابه آن چشم طمع دوخته اند.

نقدی با اشاره به صف بندی مهم امروز تصریح کرد: رهبرمان فرمودند درگیری اصلی برای جمهوری اسلامی،درگیری بین استکبار و اسلام است؛ با تلویزیون فلسطین مصاحبه می‌کردم و گفتم سال 2015 بیت المقدس دست مسلمانان خواهد بود، خندید و گفت ما در غزه شیر خشک نداریم چطور ممکن است و این رویا پردازیست.

وی ادامه داد: گفتم قبل از انقلاب اسلامی، ایران دست آمریکایی ها بود اما الان چگونه است؟ عراق چند سال پیش در تسخیر امریکا بود و الان در اختیار شیعیان است؛ لبنان در گذشته در تصاحب اسرائیل بود اما الان اسرائیلی ها را بیرون کرده است، همین طور غزه که مقاومت کرد و انها را بیرون راند؛ یمن در استعمار ال سعود بود اما الان اینگونه نیست، الان ناوهای اسرائیل در اقیانوس مدیترانه و ناو عربستان در دریای سرخ توسط مسلمانان غرق می شود و ... اگرهمین طور پیش برویم 10سال اینده بیت المقدس دست مسلمانان است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به مقابله استکبار به جمهوری اسلامی خاطرنشان کرد: 4 سال و نیم از تحریم ها گذشت اما دیدند که تحریم ها اثر نداشته است و خودشان اعتراف کردند که انتظار داشتند مردم از گرسنگی به خیابانها بریزند اما شکست خوردند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، نقدی بیان داشت: مقامات روسیه بعد از تحریم هایی که برعلیه آنها وضع شد از ایران می پرسیدند شما در دوران تحریم چه کردید که هنوز سرپا هستید؛ خب همه اینها به دلیل عنایت الهی است که با وجود این همه توطئه در کشور اما همچنان سرپا هستیم.

وی ادامه داد: حالا که امریکا شکست خود را در برابر ایران قبول کرده راه جدیدی را در پیش گرفته است که آخرین بختش نفوذ است؛ اگر از این شرایط حساس و نفوذ دشمن عبور کنیم با دشمن خلع سلاح شده روبه‌رو می‌شویم و کار آمریکا و اسرائبل تمام خواهد بود.

نقدی با اشاره به زمینه های نفوذ تصریح کرد: کسانی که زمینه برای نفوذ ایجاد کردند عبارتند از کسانی که در تدین ضعیف بوده و به قدرتهای غربی خوش بین هستند و با دشمن خارجی مرزبندی ندارند؛ کسانی که سابقه فتنه‌گری و چالش با نظام را دارند،کسانی که ترسو هستند و از دشمن می ترسند و کسانی که به دلیل مفاسد مالی اخلاقی وغیره مجازات شده اند.

وی با انتقاد از عملکرد دیپلماسی دولت در دو سال و نیم گذشته اظهار کرد: دیپلماسی داخلی کشور برخلاف اینکه خودشان تصور می‌کنند ضعیف است؛ اینکه در اوج مذاکرت می گویند امریکا با یک دکمه میتواند نیروهای مسلح ایران را نابود کند؛ این چه نوع دیپلماسی است که به جای اینکه خود را قوی نشان بدهند،ضعیف نشان می دهند. اگر امریکا می توانست خب لبنان را نابود می کرد چه برسد به نیروهای مسلح ایران!

به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: دیپلماسی ضعیف یعنی اینکه هنوز 24 ساعت از زمانی نگذشته بود که نخست وزیر فرانسه کاریکاتور پیامبر را در دست گرفت و از آن نشریه حمایت کرد  و وزیر خارجه ما در این شرایط به دیدار او می رود؛ در حالی که جهان اسلام منتظر بود تا واکنش ایران را در آن شرایط بداند.

نقدی با اشاره به نفوذ جریان گفت: نفوذ جریانی یعنی اینکه فکرمان را عوض کنند؛ یعنی تغییر نگاه، آرمان، سبک زندگی؛ یعنی همانطور فکر کنیم که آمریکا فکر می کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به رفتار آمریکا در پسابرجام بیان داشت: آمریکا وحشی تر از دوران قبل از برجام شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی افراد که در داخل مکمل پروژه نفوذ هستند گفت: برخی به حزب الهی ها می گویند تندرو آن هم به این دلیل اینکه انتقاد می کنند و حرف حق می زنند؛ آقا فرموده اند که افراطی خواندن بسیج هم مکمل نفوذ است.

نقدی تاکید کرد: مردم تهران و ایران جنازه نیستند که انگلیسی‌ها و ملکه انگلیس برای ما لیست تعیین کند که به چه کسی رای دهیم یا ندهیم؛ ما باید هوشیار باشیم و خلاف خواست انگلیس عمل کنیم.
ارسال نظرات