باشگاه مقاومت پس از پایان هفته اول لیگ قایقرانی بانوان در صدر جدول ایستاد.
کد خبر: ۸۶۴۱۳۹۸
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
به گزارش خبرگزاري بسیج، هفته اول لیگ آبهای آرام بانوان با حضور باشگاه های مقاومت، ساپکو، شهرداری همدان و تایدواتر هرمزگان برگزار شد. قایقرانان در هفته اول رقابت ها در 7 ماده به مصاف هم رفتند.
در کایاک یکنفره 1000 متر مونا ابراهیمی از مقاومت، راسپینا قویدل از ساپکو و کیمیا بختیاریان از شهرداری همدان اول تا سوم شدند.

در کانوی یکنفره 500 متر معصومه داناپور از تایدواتر، پریسا محمدزاده از شهرداری همدان و آتنا رئوفی از مقاومت مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
در کایاک دونفره 1000 متر مونا ابراهیمی و مائده طهماسبی از مقاومت اول شدند، راسپینا قویدل و ساغر خاقانی از ساپکو در رده دوم قرار گرفتند و گلناز غضنفریان و سارا کاظمی از تایدواتر مقام سوم را بدست آوردند.
در کانوی دونفره 500 متر معصومه داناپور و نادیا تالانک از تایدواتر اول، نرگس خدابنده لو و پریسا محمدزاده از شهرداری همدان دوم و آتنا رئوفی و مریم شورگشتی از مقاومت سوم شدند.

در کایاک یکنفره 500 متر هدیه کاظمی از تایدواتر مقام اول، مائده طهماسبی از مقاومت مقام دوم و نرگس علیمحمدی از ساپکو مقام سوم را بدست آوردند.
در کایاک دونفره 500 متر مونا ابراهیمی و مائده طهماسبی از مقاومت در رده نخست قرار گرفتند، سارا کاظمی و هدیه کاظمی از تایدواتر دوم شدند و راسپینا قویدل و مائده شورگشتی مقام سوم را بدست آوردند.

در کایاک چهارنفره 500 متر تیم مقاومت با ترکیب مونا ابراهیمی، مائده طهماسبی، ساقی خاقانی و الناز شفیعیان مقام اول را بدست آورد، تیم تایدواتر با ترکیب سارا کاظمی، هدیه کاظمی، ستاره شریفی و گلناز غضنفریان دوم شدند و راسپینا قویدل، مائده شورگشتی، صدف مقدم و نگار علیمحمدی از ساپکو در رده سوم قرار گرفتند.

بر این اساس در پایان مسابقات هفته اول رقابت ها باشگاه مقاومت با 28 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت، تایدواتر با 23 امتیاز در رده دوم ایستاد و ساپکو با 14 امتیاز سوم شد.
ارسال نظرات