دوره آموزشی ویژه مدیران و کارشناسان پایگاه های استعدادیابی ورزش بسیج برگزار می شود

دوره آموزشی آنتروپومتری ویژه مدیران و کارشناسان پایگاه های استعدادیابی ورزش بسیج روز چهارشنبه پنجم اسفند آغاز می شود.
کد خبر: ۸۶۴۱۳۹۹
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۵
به گزارش خبرگزاري بسيج به نقل از پايگاه اطلاع رساني سازمان ورزش بسيج، محمدرضا فارسیان مدیر آموزش سازمان ورزش بسیج در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی سازمان ورزش بسیج گفت: دور ه تخصصی آنتروپومتری ویژه مدیران و کارشناسان پایگاه های استعدادیابی ورزش بسیج از چهارشنبه 5 اسفند به مدت 2 روز در تهران برگزار می شود.

فارسیان با اشاره به حضور 40 نفر در این دوره افزود: به دنبال ارتقای سطح دانش و توانایی های فنی مدیران و کارشناسان پایگاه های استعدادیابی سراسر کشور هستیم و در این دوره تخصصی شرکت کنندگان زیر نظر اساتید طراز اول دانشگاه های کشور، آموزش های لازم را فرا می گیرند و در پایان دوره گواهینامه این دوره تخصصی اهدا می شود.

مدیر آموزش سازمان ورزش بسیج درباره هدف از برگزاری دوره های آموزشی خاطر نشان کرد: با توجه به فرامین حضرت آقا درباره ورزش که باید در بخش کلان ورزش کارهای بزرگ صورت بگیرد، با توجه به تمهیداتی که در برنامه 5 ساله ششم توسعه تدارک دیده شده است، قرار است از سال آینده در مدت 5 سال تعداد پایگاه های استعدادیابی از 110 پایگاه به 465 پایگاه افزایش پیدا کند. در همین راستا با توجه اینکه این پایگاه ها به مدیران و کارشناسان با سطح توانایی مطلوب نیاز دارند، در طول سال برگزاری دوره های آموزشی مختلف در برنامه قرار گرفته است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار