خبرهای داغ:
سید قاسم جاسمی گفت: توجه به مشکلات اشتغال جوانان و معیشت مردم باید در اولویت کار مسئولان باشد.
کد خبر: ۸۶۴۱۴۲۹
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸

سید قاسم جاسمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران منشا خدمات بی شماری به مردم بوده و بایستی تلاش کنیم آرمان های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) را به طور کامل جامه عمل بپوشانیم.

 

وی تلاش برای رفع مشکلات معیشتی مردم را مورد تاکید قرار داد و افزود: مشکلاتی نظیر بیکاری، آمار بالای طلاق و مشکلات معیشتی از جمله مواردی هستند که باید مورد توجه جدی قزار گرفته و برای آنها برنامه ریزی و چاره اندیشی شود. 

 

این فرمانده و رزمنده دوران دفاع مقدس همچنین بر توجه به ظرفیت ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شده تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم اقتصاد مقاومتی جامه عمل پوشانده شده و در عمل محقق شود.

 

کاندیدای مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان در حوزه انتخابیه کرمانشاه با اشاره به مشکلات کنونی این شهرستان، خاطر نشان کرد: در کرمانشاه ظرفیت های فراوان اشتغال وجود دارد که از جمله آنها می توان به حوزه صنعت و کشاورزی اشاره کرد.

 

سید قاسم جاسمی کرمانشاه را به عنوان یکی از قطب های کشاورزی کشور معرفی کرد و گفت: می توانیم با استفاده از روش های نوین کشاورزی و استفاده از پتانسیل های منطقه ای، کشاوزی استان را احیا کرده که این امر اشتغالزایی جوانان و جلوگیری از مهاجرت روستائیان را به دنبال خواهد داشت.

 

وی در مورد معضل بیکاری جوانان، اظهار داشت: باید تلاش کنیم برای جوانانمان با استفاده از طرح های زودبازده و با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های موجود، اشتغال پایدار و زنجیره ای ایجاد کنیم.

 

جاسمی تصریح کرد: شهرستان کرمانشاه ظرفیت ها و منابع خوبی در اختیار دارد که استفاده صحیح از آنها نیازمند مدیریت و همکاری مردم و مسئولان است.

 

کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه کرمانشاه مبارزه با مفاسد اداری و اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و گفت: حل مشکل اشتغال می تواند از بروز بسیاری مسائل دیگر جلوگیری کند و لذا باید در اولویت قرار داشته باشد.


سید قسم جاسمی در ادامه اظهار داشت: پیشرفت یا عقب ماندگی یک ملت تا حدود زیادی در گرو عملکرد مسئولان آن کشور به عنوان خدمتگزاران مردم خواهد بود.

 

وی به جایگاه حساس مسئولیت پذیری در جامعه اسلامی و نقش مسئولان در نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه اسلام دینی جامع و همه جانبه نگر است، لذا تمامی شئون زندگی فردی، اجتماعی و مادی و معنوی را در نظر گرفته و همانطور که مردم را به امور معنوی دعوت می کند احکام و دستوراتی را نیز در مورد مسائل حکومتی، سیاسی، اقتصادی، قضایی و امور مربوط به اداره صحیح جامعه و ... را نیز تبیین کرده است.

 

جاسمی در ادامه با اشاره به موقعیت جغرافیایی و اجتماعی استان کرمانشاه، خاطر نشان کرد: نیازهای منطقه به بخش های متعددی تقسیم می شود که هر کدام از آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه کرمانشاه با اشاره به محرومیت های منطقه و نیازهای مبرم و ضروری آن گفت: با توجه به رشد جمعیت جوان و وجود معضل بیکاری در منطقه توجه به این مهم یکی از نیازهای ضروری است که با منعطف کردن نگاه دولت به منطقه و تخصیص اعتبارات می توان گامهایی در جهت بالفعل کردن پتانسیل های بالقوه برداشت.

 

قاسم جاسمی توسعه اقتصادی را مهمترین رکن پیشرفت جامعه دانست و گفت: فاکتور اقتصاد برای پیشرفت و توسعه مهم و اساسی است، لذا باید برنامه های مدون و دقیقی در این زمینه تدوین شود تا به صورت اصولی و به دور از هرگونه واکنش سیاسی به اصل توسعه پرداخته شده و سرمایه های مردمی به هدر نرود.

 

جاسمی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب همیشه چراغ راه مسئولین نظام بوده، لذا باید در هر مقام و منصبی تمام تلاش خود را در جهت پیشرفت و توسعه مناطق محروم به کار بست و نباید فراموش کرد که برای دفاع از این آب و خاک شهدای بسیاری جان خود را فدا کرده اند.

 

وی بر اهمیت فعالیت در جهت رفاه مردم منطقه تأکید کرد و اظهار داشت: آنچه که می تواند نقش مهم و اساسی در زمینه خدمت رسانی به مردم داشته باشد، تعهد و پایبندی به خدمت صادقانه است.


ارسال نظرات