خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استان کرمانشاه از نظر نیروی انسانی در دوران دفاع مقدس بیشترین نیرو را به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام کرد.
کد خبر: ۸۶۴۱۴۳۳
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور، سردار محمدحسین سپهر روز دوشنبه در یادواره سرداران و 400 شهید شهرستان کنگاور، اظهار کرد: کرمانشاه یکی از محورهای اصلی دفاع مقدس و خط مقدم مبارزه رزمندگان اسلام بود و همواره رشادتها و دلاوری های مردم این منطقه و رزمندگانش زبانزد خاص و عام و حتی دشمنان بوده و هست.
وی با بیان اینکه مبارزه بین حق و باطل در عرصه های مختلف تاریخ همواره برقرار بوده و این جریان ادامه دارد، افزود: پس از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، هنوز هم شاهدیم که هر روز شهیدان، جانبازان و ایثارگرانی در دفاع از آرمان های انقلاب تقدیم می شوند.
وی با اشاره به اینکه ثمره دوران دفاع مقدس حدود یک میلیون شهید و جانباز برای ایران اسلامی بود، بیان داشت: 17 میلیون نفر نیز از خط مقدم تا افراد پشتیبان و خانواده ها در شهرها در جنگ سهیم بودند.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه حاکمیت معنویت، توحید و عدالت را چشم انداز انقلاب اسلامی عنوان کرد.
سپهر افزود: قدرت های شیطانی و استکباری با اسلام در مبارزه و اسلام نیز با آنان در ستیز است و امروز دشمنان اسلام و صهیونیسم بین الملل برای از بین بردن ادیان الهی به ویژه دین اسلام دست به هر اقدامی می زنند.
سپهر با اشاره به نتایج و دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: در پایان قرن بیستم و در شرایطی که معنویت در دنیا به فراموشی سپرده شده بود و مبانی دینی در جوامع بشری جایگاهی نداشت، عالمی دینی از حوزه های علمیه ایران به پا خاست و انقلابی را ارائه کرد که جهان خواران را متحیر کرده است.
وی اضافه کرد: تشکیل جبهه مقاومت در خارج از مرزهای کشور و شکستن ابهت پوشالین استکبار در دنیا از مهمترین این دستاوردهاست.
این فرمانده نظامی برگشتن به خویشتن خویش و هویت بخشی به مسلمانان را مهمترین دستاورد انقلاب عنوان کرد و بیان داشت: ظهور نهضت های آزادی بخش و بیداری اسلامی دیگر دستاورد انقلاب اسلامی ایران بود.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امام راحل کاری کرد که اسلام در جهان اسلام هویت پیدا کرد، ادامه داد: امروز 6 مرکز مطالعات سیاسی و نظامی آمریکا اعتراف می کنند که سال 2030 سال افول قدرت جهانی آمریکاست.
سپهر افزود: این موضوع دور از ذهن نیست چرا که به همان اندازه که شاهد کاهش قدرت آمریکا و سران استکبار در مجامع جهانی هستیم به همان اندازه هم شاهد افزایش اقتدار نظام هستیم به گونه ای که در خاورمیانه ایران به قدرت اول منطقه تبدیل شده و هیچ کاری بدون حضور کشورمان امکان پذیر نیست.
وی از بین رفتن حکومت های وابسته به قدرت های استکباری را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: نهضت بیداری اسلامی به واسطه انقلاب اسلامی مسلمانان را متوجه یک دین کامل برای بشریت کرده است.
معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز ما برای تسخیر جهان اسلام و اراده های مسلمانان برای مبارزه با قدرت های استکباری حرمت سازی می کنیم همان کاری که امام (ره) کرد و هویت و اقتدار را به مسلمانان برگرداند.
سپهر زمینه سازی برای ظهور امام عصر(عج) را یکی از چشم اندازهای انقلاب اسلامی بیان کرد و ادامه داد: یکی از مولفه های مهم زمینه سازی حکومت ولی عصر(عج) تولید علم و دانایی است.
این مسئول با بیان اینکه مولفه های قدرت در هر کشوری ثابت است، بیان داشت: وحشت دنیا در پرونده هسته ای بمب هسته ای نیست، بلکه هراس آنها از تولید علم و سرعت پیشرفت فناوری در ایران است.
وی با اعلام اینکه اگر می خواهیم همچنان راه عزتمندی خود را دنبال کنیم باید به بحث علم و دانش اهمیت بدهیم، یکی از نگرانی های آمریکا را پیشرفت های خیره کننده علمی کشورمان عنوان کرد و افزود: آن ها به این مساله اعتراف کرده اند که اگر همین وضع ادامه یابد ایران که الان جزو 16 قدرت برتر علمی دنیا است تا 10 سال آینده به یکی از چهار قدرت بزرگ تولید علم در جهان تبدیل می شود.
سردار سپهر در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 400 شهید شهرستان کنگاور ادامه راه آن ها را موجب پیشرفت بیشتر کشور و ایستادگی در برابر دشمنانی دانست که در مقابل ایران درمانده و ناتوان شده اند و به شدت از کشورمان ترس دارند.
وی ایستادگی و مقاومت در برابر خواسته های دشمنان، خودسازی، دینمداری، داشتن بصیرت سیاسی و دینی، ولایت پذیری و ولایتمداری و ترویج زندگی اسلامی ایرانی را از مهمترین انتظارات شهدا از مردم شهید پرور ایران اسلامی برشمرد.
ارسال نظرات