کاندیدای مجلس در حوزه انتخابیه خرم آباد:

فساد از ناحیه هر جناحی که باشد با آن مخالفم

کاندیدای مجلس در حوزه انتخابیه خرم آباد گفت: فساد از ناحیه هر جناحی که باشد با آن مخالفم.
کد خبر: ۸۶۴۱۴۵۸
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان محمد علیزاده در پرسمان دانشجویی با موضوع انتخابات که توسط شورای مشورتی تشکل های دانشجویی دانشگاههای خرم آباد در دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، با بیان اینکه در صورت ورود به مجلس با فساد اقتصادی از جانب هر جناح، باند و گروه که باشد مقابله می کنیم افزود: با فساد از ناحیه هر جناحی که باشد مخالفیم.

وی افزود: با پرداخت یارانه به همه اقشار موافق نیستم و اعتقاد دارم که پرداخت یارانه هم به این شیوه غلط است.

علیزاده  با بیان اینکه به طرح مسکن مهر اشکالاتی وارد است؛ به گونه ای که مسکن در اختیار مصرف کننده واقعی و اقشار کم درآمد قرار نگرفت افزود: بخشی از تورم ریشه در مسکن مهر دارد.

کاندیدای حوزه انتخابیه خرم آباد با اشاره به اینکه در خرم آباد مسکن مهر جواب نداد؛ به گونه ای که با گذشت دو سال هم از عمر دولت یازدهم ساختمان های در دست ساخت این طرح در اراضی دانشگاه لرستان هنوز به بهره برداری نرسیده اند گفت: مسکن مهر باید در بافت های فرسوده که دارای امکانات آب، برق و گاز بودند اجرا می شد.

علیزاده با تاکید بر اینکه به عنوان یک اقتصاد دان عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان با هدف به دست گرفتن ریاست کمیسیون برنامه و بودجه، یا نایب رئیسی این کمسیون و یا نهایتا عضویت در آن گام در عرصه رقابت های انتخاباتی گذاشته ام اظهار کرد: در صورت ورود به مجلس جزو محالات است که به کمیسیون برنامه و بودجه راه پیدا نکنم؛ بنابراین جای من در کمیسیون برنامه و بودجه است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها سه درصد از نمایندگان یعنی هشت نفر از بین 290 نفر نماینده اقتصاددان هستند.

علیزاده با بیان اینکه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی باید با استفاده از ظرفیت های داخلی باید دیوارهای اقتصادی را مستحکم بسازیم ادامه داد: فقر به کفر منجر می شود.

کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم آباد با بیان اینکه در ایران مدیریت بر اساس شایسته سالاری نیست گفت: انتخاب مدیران بر اساس شایسته سالاری یکی از اولویت هایی است که در صورت انتخاب آن را در مجلس پیگیری خواهم کرد.

علیزاده با اشاره به اینکه باید در مجلس با صدای رسا صدای مظلومیت این مردم را به گوش مسئولان برسانیم بیان کرد: تا زمانی که بودجه به این استان اختصاص نیابد اجرای کارهای عمرانی تسریع نمی یابد.

کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم آباد به تشریح دیدگاه خود در خصوص فتنه 88 پرداخت و گفت: کسانی که پس از سخنرانی تاریخی رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد 88 به آشوب و ایجاد ناامنی دامن زدند محکوم هستند؛ چرا که امنیت برای ما یک اصل است.


ارسال نظرات
آخرین اخبار