روسای مراکز دانشگاهی شهرستان شاهرود در جلسه‌ای، پیرامون حضور حداکثری دانشجویان در انتخابات هفتم اسفند با رییس حوزه انتخابیه این شهرستان بحث و تبادل نظر کردند.
کد خبر: ۸۶۴۱۴۷۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ روسای مراکز دانشگاهی این شهرستان در این جلسه اعلام کردند: از شور و هیجان بوجود آمده ناشی از برنامه‌ریزی منظم و انظباط حاکم بر برنامه زمانبندی شده انتخابات، تقدیر و تشکر می‌نماییم.

رییس حوزه انتخابیه شهرستان شاهرود نیز در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش روسای واحدهای دانشگاهی برای گرمتر کردن تنور انتخابات، تاکید کرد: با رعایت الزامات قانونی و اخذ تدابیر لازم، اطلاع‌رسانی کنیم تا دانشجویان غیر بومی که احیانا شناسنامه و کارت ملی خود را به همراه ندارند، در زمان باقیمانده نسبت به تهیه آن اقدام کنند.

سیدمحمدرضا هاشمی اضافه کرد: به شکر خدا و تلاش شما عزیزان بستر حضور حداکثری دانشجویان در این شهرستان فراهم شده است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود تاکید کرد: حفاظت و صیانت از آرا مردم وظیفه همه ما مسئولان است و در طول انقلاب ثابت شده که ایران سالمترین انتخابات را برگزارمی‌نماید، پس سعی نمایید تا این روند با قوت ادامه یابد.

در ادامه جلسه؛ پیشنهاداتی مبنی بر برگزاری تریبون آزاد، ایجاد بستری برای جلسات سخنرانی کاندیداها، نصب بنرهای با مضمون دعوت عمومی جهت شرکت پرشور مردم در انتخابات و... مطرح و مقرر گردید تا در همه مراکز دانشگاهی شهرستان عملیاتی شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها