بسیجیان حلقات صالحین آستارا به مشهد اعزام شدند

بسیجیان فعال حلقات صالحین آستارا عصر روز گذشته به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۴۱۵۰۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، این کاروان متشکل از ۴۷ نفر از بسیجیان خواهر فعال حلقات صالحین به مدت ۶ روز به مشهد مقدس اعزام شدند.

حجت الاسلام رحمان شعبانی مهر، مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا در حاشیه این اعزام به خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا گفت: این بسیجیان به صورت تشویقی جهت زیارت مرقد منور شاه خراسان به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: بسیجیان اعزام شده به مشهد مقدس کسانی هستند که در حلقات صالحین هفته ای سه بار شرکت می‌کردند و فعالیت خوبی داشتند.

مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه آستارا به اهداف این اردو اشاره و تصریح کرد: هدف از برگزاری این اردو، تقدیر از فعالیت‌های بسیجیان فعال عضو حلقات صالحین، تشویق و تقویت روحیه دینی و مذهبی و ایجاد روحیه نشاط در بین آنان است.

وی با اشاره به اینکه هفته پیش ۴۵ نفر از خواهران فعال عضو حلقات صالحین به مشهد مقدس اعزام شدند، افزود: هفته آینده نیز ۴۵ نفر از خواهران فعال عضو حلقات صالحین به این اردوی زیارتی اعزام و حرم مطهر علی بن موسی الرضا(علیه السلام) را زیارت می‌کنند.

حجت الاسلام شعبانی مهر گفت: برای اعزام برادران بسیجی عضو فعال حلقات صالحین برنامه ریزی شده و در آینده برادران بسیجی نیز به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار