بسیج مداحان: مداح جوان کشور با اشاره به اینکه برنامه دشمن ایجاد هرج و مرج در کشور است گفت: منطبق بودن خط هیات با انقلاب اسلامی جلوی نفوذ و تخریب را خواهد گرفت.
کد خبر: ۸۶۴۱۵۲۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
سید علی مومنی در گفتگو با خبرنگار بسیج مداحان در حاشیه گردهمایی مداحان جوان کشور در مشهد مقدس اظهار داشت: بالاترین امتیاز برگزاری این گونه برنامه ها همدلی، همبستگی و محکمتر شدن رفاقت ها است. وی با بیان اینکه اگر نقد و ضعفی هم وجود داشته باشد میتوانیم در این چند روز که کنار یکدیگر هستیم برطرف کنیم، افزود: همه ما باید در یک خط بوده و مراسمات امام حسین(ع) را به بهترین نحو اجرا کنیم. این مداح جوان کشور با اشاره به اینکه برنامه دشمن ایجاد هرج و مرج در کشور است، بیان داشت: منطبق بودن خط هیات با انقلاب اسلامی جلوی نفوذ و تخریب را خواهد گرفت.
مومنی با بیان اینکه همه ما در یک خط بوده و مدیون خانواده شهدا و فرمانبردار رهبر انقلاب هستیم، تصریح کرد: متاسفانه در کشور ما خیلی ها به دنبال فرصتی میگردند تا ضربه بزرگی بر پیکره مداحی بزنند. وی با اشاره به اینکه کسانی که میخواهند وار این عرصه شوند باید یک استاد انتخاب بکنند، خاطر نشان کرد: توصیه و نصیحت بزرگان در پیشرفت جامعه مداحی کشور اثر گذار خواهد بود.
مومنی با بیان اینکه عده ای در صدد جدا کردن مداحان از رهبر معظم انقلاب هستند، اضافه کرد: فتنه های بسیاری در فضای مجازی، اینترنت و شبکه های ماهواره ای وجود دارد که باید همه با مراقبت از اسیب های این ابزارها بتوانیم رضایت خداوند متعال را کسب نماییم. 
انتهای پیام/


ارسال نظرات