خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین شفیع پور مدرس حوزه علمیه قم در سومین یادواره شهدای شهرک گلستان با اشاره به رشادت شهدا و رزمندگان در عملیات والفجر 8 گفت : شهدا با پشتوانه ی معنوی خود غیر ممکن را ، ممکن کردند .
کد خبر: ۸۶۴۱۵۵۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
در سومین یادواره شهدای شهرک گلستان ، حجت الاسلام و المسلمین شفیع پور گفت :عامل  پیروزی های ما در عملیات های دوران دفاع مقدس ، پشتوانه ی معنوی شهدا و رزمندگان بود نه تاکتیک های نظامی . البته اینگونه برداشت نشود که تاکتیک های نظامی هیچ نقشی نداشته است بلکه شهدا و رزمندگان با ایمان خود و در جهت کسب رضایت خدا از این تاکتیک ها استفاده می کردند  و همین عامل باعث شد که شهدا و رزمندگان بسیاری از کار هایی را که ، انجام آنها از دید دشمن غیر ممکن بود را جامه ی عمل بپوشاندند.

وی در ادامه گفت : ما درس بزرگی که باید از شهدا یاد بگیریم این است که همیشه و در هر زمان پیرو و گوش به فرمان ولایت باشیم و اجازه ندهیم دشمن با شایعه پراکنی ، بین مردم  و رهبر فاصله بیندازد و به اهداف شوم خود برسد.

حجت الاسلام و المسلمین شفیع پور با اشاره به رشادت رزمندگان و شهدا در عملیات و الفجر 8 تصریح نمود : در این عملیات رزمندگان اسلام و شهدا با ایثار و فداکاری و ایمان به خدا ، به بیان دیگر آنها سربازان الهی بودند و با استعانت از امداد های غیبی توانستند تمام محاسبات کارشناسان نظامی جهان را مبنی بر غیر ممکن بودن عبور از اروند رود را به هم ریخته و از اروند رود عبور کنند و موجب پیروزی جبهه حق بر علیه باطل گردند .

ایشان با اشاره به  شخصیت بزرگ امام خمینی (ره ) گفت : امام خمینی ، آن کسی است  که در همه ی امورات تنها رضایت خداوند را نظر می گرفت و از هیچ قدرتی هم نمی ترسید و همین ویژگی ها سبب شده بود که همه ی رزمندگان و شهدا شیفته ی او شوند و  از حرف های او پیروی کنند و عازم جبهه ها گردند و در مقابل دشمنان،از اسلام و انقلاب دفاع کنند .

وی در پایان  همچنین در تاکید بر  انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو گفت : اگر مردم در انتخابات هوشیارانه عمل نکنند و اجازه دهند که افراد غرب زده و کسانی که زود منحرف می شوند  وارد مجلس شوند ، آینده ی انقلاب به خطر خواهد افتاد .
ارسال نظرات
پر بیننده ها