خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه قزوین اذعان کرد: ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) را در جامعه به خصوص نسل نوجوان، جوان و بانوان بشناسانیم.
کد خبر: ۸۶۴۱۵۹۴
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بمناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم سوگواری از سوی جمعی از مدیران واساتید در مدرسه علمیه صالحیه برگزارشد.

در این مراسم حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن تسلیت ایام سالروز شهادت این بانوی بزرگوار به ابعاد شخصیتی این بانوی ارجمند پرداخت و گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) به عوان یک شخصیت برجسته و نمونه در تاریخ بود که باید تلاش نمائیم ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا(س) را در جامعه به خصوص نسل نوجوان، جوان و بانوان بشناسانیم.

وی افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) چنان در نزد ائمه معصومین ویژگی داشتند که حتی حضرت رسول گرامی علاوه بر اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) را به عنوان پاره تن خود خطاب می کردند ولی به احترام ایشان هم  از جای خود بلند شده و به ایشان احترام می کردند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) در تمام ابعاد زندگی الگو و نمونه می باشد و به چنان شخصیتی رسیدند که  مایه مباهات خداوند و فرشتگان قرار گرفت بطوریکه این بانو امروز به عنوان الگو و اسوه در جهان مطرح  می باشد.

عباسی اظهار کرد: امروز در جامعه اسلامی که دشمنان مدام در پی شبهه آفرینی  هستند باید بیش از همه به  سبک زندگی ائمه  معصومین به خصوص حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت و شبک و شیوه حضرت را در برای مردم در سطح جامعه تبیین کرد.

وی به دیگر ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت و عنوان داشت: همسرداری، سازش با مشکلات و نیایش های حضرت فاطمه زهرا (س) و توانایی علمی حضرت فاطمه زهرا (س) بخشی از ویژگیهای برجسته این بانوی ارجمند می باشد.

 

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها