خبرهای داغ:
سرهنگ حسینی:

یکی از رموز ماندگاری انقلاب شهادت طلبی فرزندان انقلاب می باشد

فرزندان انقلاب هر جا که نیاز باشد هم در دوران انقلاب و هم در دوران دفاع مقدس و هم الان در دفاع از حرم اهل بیت جان فشانی می کنند.
کد خبر: ۸۶۴۱۵۹۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
سرهنگ پاسدار سید حسین حسینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در نشست خبری با حضور خبرنگاران شهرستان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره همه شهدا انقلاب اسلامی بیان نمود: در راستای برنامه گرامی داشت و یاد و خاطره شهدای محله یادواره 46 شهید شهرک گلستان برگزار می شود.

وی در ادامه بیان داشت:در ادامه برنامه گرامی داشت یاو خاطره شهدا  که با انجام پنج یادواره  قصر قمشه   شهرک شهید بهشتی،شهر صدرا، شهرک باهنرو شهرک گویم در دهه مبارک فجر که خدا توفیق الهی بود ششمین یادواره شهدا در شهرک گلستان از شمال غرب شیراز  روز پنج شنبه 29 بهمن ماه همزمان با نماز و مغرب و عشاء در مسجد خاتم الانبیاء(ص) این شهرک همزمان با نماز مغرب و عشاء با سخنرانی دکتر علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل برگزار خواهد شد.

وی افزود: ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز توسط یک کارگروه از یک ماه قبل با برنامه ریزهای انجام شده در خصوص برگزاری یادواره های شهدا در قسمت های مختلف بحث ارتباط گیری با خانواده معظم شهدا و با دعوت از مسئولین و مردم ولایت مدار برنامه نموده که قطعا  یاد شهدا و ایجاد فضای معنوی در این ایام که در آستانه فاطمیه می باشیم تاثیر به سزائی در فضای جامعه داشته و خواهد داشت.

وی گفت: خانوادههای معظم شهدای که در شمال غرب شیراز زندگی می کنند294 خانواده شهید می باشند که با توجه به جابه جائی ها  متغیر می باشند.

سرهنگ حسینی خاطر نشان نمود: بدهی  ما به شهدا تا ابد تمام شدنی نیست و تا ابد مدیون شهدا گرانقدر هستیم و  در دهه فجر امسال ناحیه حضرت محمد رسول ا...(ص) شیراز در راستای تکریم به خانواده معظم شهدا به بیش از 80خانواده شهید از شهدای شمال غرب شیراز  سرکشی به عمل آورده که در نوع خودش بی نظیر بوده است و امروز توجه به خانواده شهدا باید بیشتر از قبل باشد.

وی تصریح کرد: یکی از رموز ماندگاری انقلاب بحث شهادت طلبی فرزندان انقلاب است که هر جا که نیاز باشد هم در دوران انقلاب و هم در دوران دفاع مقدس و هم الان در دفاع از حرم اهل بیت جان فشانی می کنند.

وی در پایان تشریح نمود:برنامه مستند سازی توسط گروه مستند ساز ناحیه محمد رسول ا...(ص) شیراز قبل از برگزاری یادواره ها  با همت برادران بسیجی و مستند ساز ناحیه محمد رسول ا...(ص) از خاطره شهدا توسط پدر و مادران و بستگان شهدا انجام می شود و در یادواره ها پخش می شود که با استقبال مردم همراه بوده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار