خبرهای داغ:
در کردکوی برگزار شد :

همایش ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان پایگاههای بسیج

همایش ائمه جمعه وجماعات ،فرماندهان پایگاههای مقاومت،هیئت های مذهبی ،وروحانیون با حضور فرماندار و ابطحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کردکوی در امامزاده قازی محله برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۱۶۲۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛ حجت الاسلام رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گفت: همه ما باید اهمیت حضور در مسجد را هم بدانیم وهم به دیگران این مهم را یادآوری کنیم .

وی در ادامه بیان کرد : برای بعضی ها آمدن به مسجد تبدیل به یک عادت شده که البته خوب است ولی باید از این پتانسیل آمدن به مسجد واین حضور ها کمال استفاده را بکنیم وبرای این حضور در مسجد برنامه ریزی برای امت اسلامی ونسل جوان وجامعه داشته باشیم .

حجت الاسلام رعایتی خاطر نشان کرد : همانطوری که در دوران دفاع مقدس مسجد به عنوان یک پایگاه اصلی وبرنامه ریزی برای مقابله با دشمن استفاده میشد باید کسانی که در مسجد به عنوان مسئول هستند زمینه حضور تمام مردم علی الخصوص نسل جوان را فراهم کنند تا از این پایگاه استفاده های بیشتری شود .

همچنین در ابتدای این جلسه سرگرد دماوندی جانشین ناحیه کردکوی گفت : برگزاری اینگونه همایشها سبب نزدیکی هرچه بیشتر فرماندهان پایگاه ،روحانیون وهیئت امنا مساجد میشود واز نزدیکی و وفاق این عزیزان نسل جوان جامعه سود میبرد.

وی در ادامه اذعان کرد :ماباید آسیبهای نیامدن جوانها به مسجد را شناسائی کنیم وسعی در برطرف کردن این آسیبها باشیم ما باید برنامه ها جوان پسند داشته باشیم تا نسل جوان ترقیب شود به مسجد بیاید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها