خبرهای داغ:
یادواره شهدای روحانی و طلبه ی شهرستان لامرد با سخنرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی و با حضور جمع کثیری از مسئولین و ائمه جمعه و جماعت شهرستان و مردم شهید پرور شهر لامرد در حوزه علمیه رضویه شهر لامرد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۴۱۶۴۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
یادواره شهدای روحانی و طلبه ی شهرستان لامرد عصر امروز بمناسبت اول اسفند روز روحانیت و دفاع مقدس با سخنرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی و با حضور  خانواده های معظم شهدا، سرهنگ دوم پاسدار عبداله آزاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لامرد، حجت الاسلام حسینی نسب مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لامرد، حجت الاسلام شهیدی امام جمعه شهرستان لامرد، ائمه جمعه جنوب فارس، علما و روحانیون، طلاب حوزه های علمیه، مسئولین، بسیجیان و پاسداران سپاه لامرد و  در حوزه علمیه رضویه شهر لامرد برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام شهیدی امام جمعه شهر لامرد با توجه به یکم اسفندماه روز روحانیت و دفاع مقدس ضمن خیر مقدم در خصوص نقش روحانیت و اهمیت و تأثیر روحانیت در دفاع مقدس صحبت نمودند.

در ادامه حجت الاسلام دکتر رفیعی استاد و خطیب توانمند کشوری در خصوص اهمیت و ارزش شهید و شهادت و دلائل عظمت والای شهدای دفاع مقدس و اینکه چکار کنیم در زمره شهدا قرار بگیریم مطالب ارزشمندی بیان نمودند.

در پایان مراسم به خانواده ی 9 شهید روحانی هدایایی به رسم یادبود تقدیم گردید. لازم بذکر است این مراسم با همت فرماندهی و نمایندگی ولی فقیه و همکاری امام جمعه، حوزه علمیه و بنیاد شهید لامرد برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها