خبرهای داغ:
در مصاحبه با مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرترکمن:
حجت الاسلام مجتبی طاهری: ملت ایران همواره برای دفاع از آرمانهای امام ، انقلاب وشهدا آماده است.
کد خبر: ۸۶۴۱۶۸۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ؛حجت الاسلام مجتبی طاهری ضمن تسلیت ایام فاطمیه با اشاره به مساله مهم انتخابات وحضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد :ملت ایران در آستانه 2آزمون بزرگ قرار دارندکه نتیجه آن برای دوستان ودشمنان انقلاب یسیار حائز اهمیت است لذا اهمیت حضور در انتخابات امری اساسی در پیشبرد اهداف نظام مقدس ومستحکم شدن آن است.

وی افزود:در انتخاب باید به این نکته توجه داشت که مبادا گزینه انتخابی ما موردحمایت وتبلیغ دشمنان خارجی نظام باشد چرا که دشمنان در پروژ ه اخیر خود برای رسیدن به اهداف پلید خود به تشویق وحمایت از کاندیدای خاص خود پرداخته اند لذا باید به این نکته توجه نمود.

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرترکمن بیان کرد:مردم همیشه در صحنه کشور باید ضمن هوشیاری وبصیرت ،آگاه باشند که که این روزها دشمنان قسم خورده نظام از چه لیستهایی حمایت می کنند تا بر خلاف دشمنان انقلاب عمل کنند.

طاهری اذعان داشت: مردم باید مراقب باشند جریان غرب گرا ، کسانی را که برای حل مشکلات مردم ،نگاهی به بیرون نظام دارند وبرای حل مشکلات چشم به دست دشمنان دارند وارد مجلس نکنند.

وی با اشاره به نقش خانه ملت در نظام اسلامی گفت:نقش مجلس درنظام اسلامی بسیار بالاست به نحوی که تصمیمات مهم کشور درآن با حضور منتخبان ملت اتخاذ می شود پس همه کسانی که در انتخابات شرکت می کنند در سرنوشت سیاسی کشور دخیل هستند.

مسول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرترکمن با اشاره به کلام امام که مجلس در راس همه امور است وکارکردمهم مجلس خبرگان رهبری تاکیدکرد:همگان دیدند که در سال68چگونه مجلس خبرگان قوی ومقتدر در آن زمان حساس بعداز رحلت امام خمینی به وظیفه تاریخی خود عمل کرد ودر کوتاه ترین زمان ممکن رهبری شجاع،عالم ،عادل ومقتدر را انتخاب نمود که امروزدوستان ودشمنان ان انتخاب شایسته را تحسین می کنند واین امر حاکی از اهمیت کارکرد مهم مجلس خبرگان رهبری است.

وی یادآورشد:مردم شهید پرور ایران با حضور گسترده خود در انتخابات به دشمنان اثبات می کنند که ملت همواره برای دفاع از آرمانهای امام،انقلاب وشهدا آماده است تا دشمنان را از رسیدن به اهداف خود وسلطه ودخالت در امور کشور ناامید سازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها