رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر سرعین مطرح کرد

رفع نقاط ضعف در خدمات‌رسانی به گردشگران باید مورد توجه قرار گیرد

تمامی دستگاه‌ها و صنوف باید بر اساس شرح وظایف و کمیته‌های تعیین شده آمادگی خود را برای ارائه خدمات مطلوب‌تر و بهتر نسبت به سال‌های گذشته افزایش دهند.
کد خبر: ۸۶۴۱۷۱۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، عاطف ناصری در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین اظهار داشت: ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروز 95 در حال حاضر آمادگی کامل را دارد.

وی با قدردانی از دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بخش خصوصی شهرستان در ارائه خدمات مطلوب به مسافران در نوروز سال گذشته، تعطیلات تابستان و عید فطر سال امسال بیان کرد: تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در خدمات‌رسانی به گردشگران باید مورد توجه قرار گیرد.

فرماندار شهرستان سرعین افزود: تمامی دستگاه‌ها و صنوف باید بر اساس شرح وظایف و کمیته‌های تعیین شده آمادگی خود را برای ارائه خدمات مطلوب‌تر و بهتر نسبت به سال‌های گذشته افزایش دهند.

مسئول میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان سرعین نیز در این جلسه گفت: جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سرعین با هدف آمادگی دستگاه‌های اجرایی و تشکل‌های صنفی برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروز 95 برگزار و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

سید صادق حسینی تصریح کرد: در این جلسه اعضای کمیته‌ها و شرح وظایف آنان تشریح و مقرر شد جلسات تخصصی با حضور اعضای کمیته‌ها تشکیل و اقدامات مقتضی بر اساس شرح وظایف انجام شود تا شاهد نقص و نارسایی در خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نباشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار