خبرهای داغ:
در دیدار رییس ستاد انتخابات شهرستان شاهرود با ورزشکاران مطرح شد:
رییس ستاد انتخابات شهرستان شاهرود با هدف ایجاد همبستگی و ترویج روحیه انتخاباتی در بین ورزشکاران، با جمعی از ورزشکاران و روسای هیئت‌های ورزشی این شهرستان دیدار کرد .
کد خبر: ۸۶۴۱۷۲۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ احمد خرم در این دیدار ضمن بیان خلاصه‌ای از عملکرد این ستاد و تاکید بر اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم و با نشاط اظهار داشت: تمامی مراحل روند انتخابات در این حوزه انتخابیه به خوبی اجرایی شده و تدابیر و تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حضور حداکثری مردم مهیا می‌باشد.

وی گفت: ورزشکاران جامعه هدف و تاثیرگذار جامعه هستند و بواسطه ارتباط تنگاتنگی که با جوانان جامعه دارند، به عنوان یک الگو می‌تواند نقش بسزایی در ایجاد فضای با نشاط انتخاباتی داشته باشند .

خرم رعایت اخلاق در تبلیغات کاندیداها را مانند بازی جوانمردانه در مسابقات دانست و تصریح کرد: شهرستان شاهرود نسبت به سایر شهرستان‌های کشور از فضایی امن‌ و آرامتر برخوردار بوده و خوشبختانه تا کنون هیچ پرونده‌ی تخلفی در ستاد پیشگیری تشکیل نشده و موارد بسیار اندک موجود با تذکر ستاد انتخابات شهرستان در کمترین زمان ممکن برطرف شده است.

وی ادامه داد: از مردمان با فرهنگ شهرستان که به تعبیر مقام معظم رهبری شهر باصفا با دلهای با صفا لقب گرفته است، انتظاری بجز این نداشته و نداریم و جا دارد از همه مردم، کاندیداها و طرفداران آنها برای رعایت قانون تقدیر و تشکر نماییم.

رییس ستاد انتخابات شهرستان شاهرود گفت: این شهرستان تا بحال از نظر میزان مشارکت سرآمد بوده و کمترین تنش در بحث برگزاری انتخابات را داشته است و مطمئن هستیم با کمک مردم در آزمون هفتم اسفند نیز سربلند خواهیم بود و یکبار دیگر با حضور حداکثری مردم ولایتمدار این شهرستان، حماسه‌ای دیگر رقم خواهد خورد.

وی در خصوص نتایج انتخابات نیز گفت: رای و تشخیص مردم برای ما حجت است و از تاریخ هشتم اسفند به بعد در کنار هر فردی که مورد اعتماد مردم قرار بگیرد، برای رشد و آبادانی شهرستان و رفع کمبودها تلاش خواهیم کرد.

خرم باتشکر از مردم شاهرود برای کمک به دولت دکتر روحانی برای عبور از تنگناهای اقتصادی، صبر و تحمل برای حل مشکلات جامعه کارگری، مبارزه با خشکسالی و... تاکید کرد: پیروزی دولت تدبیر و مید در برجام نوید فضایی با نشاط برای غلبه بر مشکلات را می‌دهد ولی یادمان باشد که لازمه تداوم این نشاط اجتماعی حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای همانند راهپیمایی 22 بهمن امسال است.

معاون سیاسی فرماندار شاهرود با یادآوری منع قانونی اماکن دولتی و ورزشی برای حمایت از یک کاندیدا، متذکر شد: مطابق همین قانون وظیفه داریم از همه توان و امکاناتمان برای جلب مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای استفاده کنیم که انشاءالله از ظرفیت ورزش برای تحقق این بند قانون حداکثر استفاده به عمل آید.

در پایان جلسه روسای هیاتهای ورزشی و ورزشکاران شهرستان شاهرود، حضور احمد خرم به عنوان یک ورزشکار و رییس سابق هیات فوتبال در سمت معاون فرماندار و رییس ستاد انتخابات را یک فرصت دانسته و اظهار داشتند: جامعه ورزش شاهرود در کنار سایر همشهریانشان پرشور و با نشاط در انتخابات امسال شرکت خواهند کرد تا بار دیگر با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید عهد و پیمان نموده به وظیفه ملی مذهبی خود عمل نمایند.

شایان ذکر است که شهرستان شاهرود با دارا بودن هیات ورزشی بصورت مستقیم به حدود 2000 ورزشکار سامان یافته و بصورت غیر مستقیم به 4000 ورزشکار غیر رسمی خدمت رسانی می‌کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها