گفته ها و شنیده های انتخاباتی:

تخریب و انتقاد همچنان در صدر سخنرانی نامزدها

همزمان با تبلیغات سالم، متاسفانه خبرهایی از وجود تخریب رقبا از سوی برخی نامزدها در نقاط مختلف حوزه انتخابيه پارس آباد و بيله سوار به گوش می رسد.
کد خبر: ۸۶۴۱۷۲۹
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، همزمان با تبلیغات سالم، متاسفانه خبرهایی از وجود تخریب رقبا از سوی برخی نامزدها در نقاط مختلف حوزه انتخابيه پارس آباد و بيله سوار به گوش می رسد، بطوري که در روزهای اخیر، اکثر نامزدها بیش از پرداختن به تشریح برنامه های خود، به تخریب رقبا پرداخته اند.

در این میان، برخی از هواداران از تخریب رقبا خوشحال شده و دست به تشویق آنها می زنند و برخی دیگر نیز منتظر ارائه برنامه از سوی نامزدهای مورد نظرشان هستند.

انتقاد از سرعت کند پیشرفت پروژه ها و نیز نبود فرصت های شغلی مناسب از جمله بحث هایی است که در سخنرانی بسیاری از نامزدها با هدف زیرسوال بردن عملکرد نمایندگان کنونی یا مسئولان اجرایی کاملا نمایان است.

برخی از نامزدها نیز پیش از سخنرانی و پس از آن، با راه انداختن کارناوال های مختلف باعث ایجاد ترافیک در خیابانهای اصلی شهرها می شوند.

اما با وجود بی توجهی بسیاری از نامزدها در برنامه های خود به مسائل زنان، برخی از آنها با راه اندازی ستاد تبلیغاتی ویژه بانوان و حضور در نشست های اختصاصی زنان تلاش می کنند آرای این قشر مهم جامعه را به نفع خود جلب کنند.

علاوه بر این، آنچه بیشتر به چشم دیده می شود اغلب تبلیغات خیابانی و سنتی است و علاوه بر خیابان ها در پشت شیشه های مغازه ها، ماشين ها و برخی دیوارهای شهر هم محسوس است و با توجه به كانديدا شدن 23 نامزد مجلس شورای اسلامی در پارس آباد و بيله سوار، هر نامزد از هر فضایی برای تبلیغات خود بهره برده است.

در حالي كه طبق قانون انتخابات حمايت علني و حضور مسئولان در ستادهاي انتخاباتي تخلف محسوب مي شود، اما برخي مسئولان محلي شهر پارس آباد بي خيال اين قانون شده و حمايت علني آنها از يك كانديداي خاص همه حكايت از آن دارد كه اين عده تمام توان و همت خود را به کار گرفته اند تا برای كانديداي خود تبلیغ و رای جمع کنند!

ارسال نظرات
آخرین اخبار