فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بيان اينكه هر رای تیر در قلب دشمن خواهد بود که موجبات شادی روح شهدا را بدنبال خواهد داشت، گفت: اخلاق انتخاباتی در شهر معلمان دین و اخلاق سرلوحه کار قرار گیرد.
کد خبر: ۸۶۴۱۷۳۵
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود؛ سید محمدرضا هاشمی در گردهمایی دهیاران این شهرستان با اعلام مطلب بالا گفت: به تعبیر مقام عظمای ولایت، آرای مردم حق الناس است پس باید تلاش کنیم تا با حفاظت و صیانت از آرای مردم ، موجبات حضور حداکثری مردم فراهم شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود ادامه داد: رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی کاندیداها و طرفداران آنها مهمترین بند منشور اخلاقی انتخابات است که امیدواریم همه ما اعم از کاندیداها، طرفداران آنها و مجریان و برگزار کنندگان، در پایان انتخابات از این امر سرافراز بیرون آییم.

رییس حوزه انتخابیه شهرستان شاهرود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در معرفی شهرستان شاهرود به عنوان شهر معلمان دین و اخلاق؛ تصریح کرد: تحقق این مهم با ایجاد فضای با نشاط سیاسی صورت خواهد گرفت که وظیفه همه ماست تا به این سمت حرکت کنیم.

وی تاکید کرد: انتخابات اقتدار نظام را به نمایش خواهد گذاشت و با توکل بر خدا می‌توانیم با برگزاری انتخاباتی سالم، آبروی کشور و شهرستان را حفظ کنیم.

رییس ستاد انتخابات شهرستان شاهرود سخنران بعدی بود که از تطابق برنامه زمانبندی انتخابات این شهرستان با جدول زمانبندی ستاد انتخابات کشور خبر داد.

احمد خرم اضافه کرد: هشت کمیته در ستاد انتخابات شاهرود برای ایجاد فضایی آرام و امن در انتخابات امسال فعالیت مستمر دارند.

وی اظاهر امیدواری کرد: با حضور حداکثری مردم و تلاش برگزار کنندگان و دست اندرکاران انتخابات شاهد برگزاری بهترین و باشکوهترین انتخابات خواهیم بود.

بخشدار مرکزی شهرستان شاهرود نیز در این جلسه گفت: برگزار کنندگان انتخابات در این بخش هیچگونه مشکلی برای برگزاری انتخابات ندارند.

احمد رضوانی افزود: با دعوت از افراد توانمند و تبیین تمهیدات و زیرساخت‌های لازم و با کمک دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها، مطمئنا همانند سایر نقاط کشور انتخاباتی سالم برگزار نموده و از آرای مردم صیانت خواهیم کرد.

وی ادامه داد: حضور نیروهای بسیج پایگاه‌ها، روحانیون مستقر، دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها و مردم شریف و ولایتمدار بخش مرکزی کمک شایانی به برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات می‌کند که تلاش این عزیزان شایسته تقدیر است.

بخشدار بسطام نیز در ادامه این جلسه با اشاره به فعالیت 49 شعبه اخذ رای در روز هفتم اسفند در این بخش گفت: از این تعداد 32 شعبه ثابت و 17 شعبه سیار خواهد بود.

استیری اضافه کرد: با مساعدت مسئولین بخش، جلسات متعددی برای افزایش حضور حداکثری مردم برگزار نموده‌ایم.

وی با تاکید بر نصب العین بودن قانون برای مجریان انتخابات، خاطر نشان کرد: مردم در آزمون راهپیمایی 22 بهمن امسال موفق عمل نمودند و انشاءالله در آزمون هفتم اسفند نیز سربلند خواهند شد.

استیری از انتخابات به عنوان حلقه اتصال مردم و مسئولین یاد کرد و گفت: نوبت ما مسئولین است تا به این لطف مردم جواب مثبت داده و با برگزاری انتخاباتی در خور شان ولینعمتان‌مان، دینمان را به مردم و نظام ادا نماییم.

ظرفیت هنر برای حضور حداکثری مردم غیر قابل انکار است

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود همچنين در دیدار با هنرمندان این شهرستان گفت: ظرفیت هنر برای دعوت عمومی جهت شرکت در انتخابات انکار ناپذیر است.

سید محمدرضا هاشمی اضافه کرد: از هنرمندان شایسته شهرستان تقاضا داریم از این ظرفیت به نحو احسن برای خلق حماسه‌ای دیگر بهره گیرند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شاهرود از ظرفیت هنری و هنرمندان متعهدی برخوردار است که تا بحال نیز در همه عرصه‌ها انقلاب حضور فعال داشته‌اند.

رییس حوزه انتخابیه شهرستان شاهرود تصریح کرد: شرکت در انتخابات احترام به خون شهداست و هرچقدر که این حضور پررنگتر باشد بر عزت کشورمان افزوده خواهد شد.

هاشمی حضور حداکثری مردم را موجب بیمه شدن انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: هنرمندان به عنوان الگوی نسل جدید می‌توانند سهم بسزایی در خلق حماسه هفتم اسفند داشته باشند.

فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در پایان بیان داشت: عمل به قانون وظیفه مجریان انتخابات است پس با رعایت اصل بی‌طرفی تلاش کنیم در راستای منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت تدبیر و امید از همه امکانات برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بهره ببریم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها