اعزام دانش آموز دختر سنندجی به مناطق عملیاتی جنوب كشور

صبح امروز کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر شهرستان سنندج ناحيه 1 با حضور مسولین سپاه و آموزش و پرورش به مناطق عملیاتی جنوب كشور اعزام شدند.
کد خبر: ۸۶۴۱۷۴۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، صبح امروز سه شنبه 4 اسفند ماه طی مراسمی بيش از 210نفر از دانش آموزان دختر دبیرستان های شهرستان سنندج ناحيه 1به همراه معاون جانشين محترم این شهرستان، و با حضور مسئول اردويي، مدیر آموزش و پرورش و تعدادی از مسئولین ادارات این شهرستان در قالب 6 دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب كشور اعزام شدند.

فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی ناحیه یک سنندج صبح امروز درحاشیه اعزام کاروان راهیان نوراظهار داشت:نقش کاروان‌های راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار مهماست و اعزام جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس می‌تواند آن‌ها را در برابر هجمه‌های فرهنگی دشمن مصون نگه دارد.

محمدی، ترویج فرهنگ شهادت و ارائه فرهنگ اصیل و ناب انقلاب به نسل امروز را از اهداف این اعزام‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد که جوانان با تاسی از این سفرها سیره و راه شهداء را سرلوحه زندگی قرار دهند.

وی در ادامه افزود: دانش آموزان در این اردو که 4 روز به طول می انجامد ، از یادمان های 8 سال دفاع مقدس در مناطق عملیاتی جنوب غرب کشور از جمله دهلاویه، شلمچه ، اروند کنار (ولفجر 8)، فتح المبین و زیارتگاه های شهدای هویزه و طلائیه بازدید می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار