با حضور مسئولین پایگاه بسیج شهید اکبری بسیج کارمندی الحدید در اداره مسکن و شهرسازی شاهرود افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۴۱۷۵۵
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و مسئولین سپاه و کارکنان اداره مسکن و شهرسازی، پایگاه بسیج شهید اکبری این اداره افتتاح شد.

در این مراسم که در اتاق جلسات اداره مسکن و شهرسازی شاهرود برگزار شد، فرمانده گروه پدافندهوایی ده محرم شاهرود در سخنانی با بیان اینکه حضور بسیج به عنوان یک فرهنگ در هر مکانی و زمانی منشاء اثرات فراوانی است اظهار کرد: امام راحل با اندیشه ای بلند و نگاهی به دور دست برای حفظ انقلاب اسلامی و تحقق اهداف آن بسیج را تاسیس کرد که برگرفته از متن جامعه برای حراست از اهداف آن است.

سردار عبدالرحیم ابراهیمیان افزود: انقلاب اسلامی از بدو تشکیل تاکنون دشمنان بسیاری داشته و توطئه های فراوانی دشمنان در جهت از میان برداشتن آن نموده اند که همه بی نتیجه مانده است.

وی خاطر نشان کرد: تفکر مبتنی بر اسلام و ارزش های انسانی در جامعه ما با وجود نهادهایی چون بسیج و سپاه توانسته است این انقلاب را در طوفان حوادث در مسیر خود ثابت قدم داشته و باید قدر این نعمت را بدانیم و در جهت حفظ و اعتلای آن در جهان کوشا باشیم.

ابراهیمیان با بیان اینکه تفکر بسیجی تفکری آرمانی مبتنی بر ارزش های انسانی و الهی است گفت: خدمت به انقلاب و اسلامی و دل در گرو این آب و خاک داشتن و حرکت در مسیر سازندگی و خدمت به جامعه برای رضای خدا کار بسیجی است و باید در این مسیر حرکت کنیم و این فرهنگ را ترویج نماییم.

سیدمحمدرضا هاشمی فرماندار ویژه شهرستان نیز در این مراسم در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه همه ما مدیون ایثار و فداکاری شهدا و فرهنگ بسیج هستیم بیان کرد: فرهنگ بسیج شالوده ای از تمام فرهنگ های ناب اسلامی و انقلابی ماست و باید تلاش کنیم این فرهنگ را در جامعه بسط و گسترش دهیم و در مسیر رشد و شکوفایی کشور عزیز اسلامی حرکت نماییم.

وی عنوان کرد: دشمنان قسم خورده این انقلاب همیشه و در همه حال در تلاش هستند که به این نظام ضربه بزنند و باید با حفظ هوشیاری و گسترش فرهنگ متعالی انقلاب اسلامی در قالب بسیج متبلور است در برابر توطئه های آنان بایستیم و مقابله نماییم.

معاون استاندار سمنان با اشاره به موضوع انتخابات و تلاش برای برگزاری این رویداد عظیم گفت: انتخابات نمونه بارز مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی و سبب اقتدار و عزت ایران اسلامی در جهان است و ما باید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات همت گماریم.

هاشمی با بیان اینکه همه امکانات برای برگزاری انتخابات پرشور و حماسی و دشمن شکن آماده است افزود: همه تلاش ما این است که انتخابات در فضایی صمیمی و بدون از هرگونه مشکلی برگزار شود و حضور گسترده و مردمی ملت ایران در پای صندوق های رای حفظ مسیر و راه امام راحل و شهدا و اقتدار و عزت ایران اسلامی است.

در این مراسم کلانتری به عنوان فرمانده پایگاه شهید اکبری اداره مسکن و شهرسازی شاهرود معرفی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها