نشست مسئولین حوزه و پایگاه‌های بسیج دانشجویی یزد پیرامون اقتصاد مقاومتی و مطالبه‌گری باحضور معاونت علمی سازمان بسیج دانشجویی برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۴۱۹۰۱
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، ساعاتی پیشمحمد فدایی، معاونت علمی سازمان بسیج دانشجویی، در نشست اقتصاد مقاومتی و مطالبه‌گریضمن اشاره به پیشرفت‌های چشم‌گیری که در زمینه‌های مختلف ازجمله فرهنگی، سیاسی، نظامی و غیره داشتیم، پیرامون وضعیت نامطلوب شاخص‌های اقتصادی مطالبی بیان‌کرد.

وی هم‌چنین ضمن تشریح جریان‌شناسی ارائه‌شده توسط رهبر انقلاب، به تبیین مواضع دو جریان موجود در کشور پیرامون مسائل مختلف نظیر کشاورزی، انرژی، تولید و صنعت و نظام آموزش عالی پرداخت و گفت: صحنه واقعی کشور، صحنه تقابل این دو جریان است.

فدایی تصریح‌کرد: جریان اول مقوله پیشرفت کشور را درون‌زا، درونی و بومی یعنی مبتنی‌بر ظرفیت‌های داخلی می‌داند که برای پیشرفت کشور برنامه‌ریزی می‌کند، درحالی‌که جریان وابسته و غرب‌گرا، پیشرفت کشور را متاثر از خارج می‌داند و آن را به مسائل خارجی گره می‌زند.

وی کار علمی را یافتن مسئله متناظر با مشکلات کشور دانست و عنوان‌کرد: برای حل مسائل بایستی آنها را به گفتمان تبدیل‌کرد و از متولیان امر مطالبه‌نمود.
IMG_1774.JPG

IMG_1776.JPG

IMG_1781.JPG

IMG_1788.JPG

IMG_1771.JPG

IMG_1790.JPG
ارسال نظرات