وزیر اسبق کشاورزی گفت: رکود، بیکاری گسترده، نظام اقتصادی کشور را دچار نوسانات نموده است و قطع یارانه خسارات خطر آفرین دولت یازدهم برای اقشار آسیب پذیر جامعه بوده است.
کد خبر: ۸۶۴۱۹۰۹
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲

صادق خلیلیان وزیر اسبق کشاورزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به تلاش دولت برای حذف یارانه ها اظهار داشت: متأسفانه اقدامات دولت نشان می دهد که هدفش گسترش جامعه سرمایه داری است.

وی با بیان اینکه حامیان دولت، عده ای سرمایه دار هستند که نگاه برون محور دارند افزود: این سرمایه داران عملا تجارت کشور را عهده دار هستند و با واردات مواد غیر ضروری، موجب تشدید بحران های اقتصادی در کشور می شوند؛ قطعا حذف یارانه برمعیشت اقتصادی این قشر تاثیر چندانی ندارد، اما مردمان مستضعفی که زیر بار فشار افزایش قیمت های ناعادلانه هستند، در این میان آسیب بزرگی می بینند.

خلیلیان در ادامه گفت: رکود، بیکاری گسترده، نظام اقتصادی کشور را دچار نوسانات نموده است و قطع یارانه خسارات خطر آفرین دولت یازدهم برای اقشار آسیب پذیر جامعه بوده است.

وی در پایان گفت: بسیاری از حامیان دولت از طریق تصاحب بازار برای شرکت های خارجی، پور سانت خوبی دریافت می‎دارند که دیگر نیازی به یارانه دولتی ندارند.

ارسال نظرات