فرمانده ناحیه مقاومت بسیج تربت جام اظهار داشت: برای استحکام نظام به ازای هر صندلی مسئولان، 73 شهید از مجموع 219 هزار شهید فدای اسلام و انقلاب شده است و باید مدیران و وکلای مجلس در «شعار و عمل» طوری رفتار کنند که شرمنده خون شهدا نشوند.
کد خبر: ۸۶۴۱۹۷۳
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
سرهنگ پاسدار محسن گوهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، با گرامیداشت یاد و خاطره 630 شهید شهرستان تربت جام افزود: شهدای گرانقدر در کوران جنگ و باران موشک نگذاشتند خدشه ای در اراده آهنین ملت در تعیین سرنوشتشان و رأی به جمهوریت نظام وارد شود و همنوا با ملت اسلامی جان خود را در دفاع از آرمان های امام (ره) نثار کردند.

وی بر شرکت گسترده مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی تأکید و تصریح کرد: مردم وفادار با اقتدا و اتکا به قدرت شهدا؛ در تعیین سرنوشت ایران اسلامی به افرادی "اصلح" با معیار اطاعت محض از ولایت، دیانت، شجاعت، متانت، تعهد، تخصص و حامی مستضعفان رأی بدهند.

وی با اشاره به این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران 3 هزار صندلی با پست های مهم در سه قوه"مجریه، قضائیه و مقننه" برای خدمت وجود دارد خاطر نشان کرد: برای استحکام نظام به  ازای هر صندلی مسئولان،  73 شهید از مجموع 219 هزار شهید فدای اسلام و انقلاب شده است و باید مدیران و وکلای مجلس در «شعار و عمل» طوری رفتار کنند که شرمنده خون شهدا نشوند.

گوهری در بخشی دیگر این گفتگو با اشاره به این فرمایش رهبر معظم انقلاب که "مجلس مرعوب آمریکا مملکت را بدبخت می کند" تصریح کرد: مجلسی که نگاه دوستانه به استکبار جهانی دارد، مجلس ضعیف، ترسو، منزوی و مرعوب دشمن است، مجلس متکی به نیروهای ارزشی و انقلابی، مجلسی قوی، هوشمند برگرفته از تفکر شهادت طلبی است.

وی با بیان این که سناریوی " تخریب " در آستانه برگزاری دو انتخابات حساس توسط افراد نفوذی در کشورکلید خورده است گفت: افراد "نفوذی" در این سناریوی " تخریب "با تهمت و افترا به "سپاه و بسیج" و ادعاهایی از قبیل «فعالیت های حزبی و انتخاباتی» به دنبال منافع شخصی و حزبی خود هستند.

وی با اشاره به این که سپاه وظیفه خطیرتری نسبت به حفظ منافع حزبی و گروهی افراد دارد اظهارداشت: نهاد مقدس سپاه پاسداران طبق اصل 150 قانون اساسی حافظ ارزش ها و دستاوردهای اصلی انقلاب در مقابل تهدیدات «سخت، نیمه سخت و نرم» است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام اذعان کرد: این نهاد مردمی بنا به رسالت پاسداری ضمن تبلیغ به حضور حداکثری مردم در انتخابات؛ شاخصه های "نامزد اصلح"را از منظر فرماندهی معظم کل قوا تبیین و روشنگری می کند که بازگویی مصادیق"معظم له " لزوماً له یا علیه هیچ کاندیدی نیست.

محسن گوهری در پایان تأکید کرد: برگزاری نشست های روشنگرانه برای شرکت گسترده و با بصیرت مردم ولایتمدار در پای صندوق های رأی و انتخاب "اصلح" در راستای حفظ عزت، اقتدار و صلابت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هرگونه تبلیغ له یا علیه کسی ارجع است و سپاه مفتخر به انجام این رسالت عظیم می باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها