عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به تخریب چهره برخی از علما از جمله آیات جنتی، یزدی و مصباح از سوی رسانه‌های بیگانه گفت: این افراد استوانه و ارکان انقلاب هستند و جوانی، عمر و نشاط خود را هزینه این انقلاب کرده‌اند و ما باید این مسئله را قدر بدانیم.
کد خبر: ۸۶۴۲۰۳۰
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از میبد؛ آیت‌الله علیرضا اعرافی کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، با اشاره به اهمیت و جایگاه مجلس خبرگان رهبری و انتخابات ۷ اسفند اظهار داشت: امیدوارم ملت ما با هوشمندی و بصیرت خود همانطور که در ۲۲ بهمن حماسه آفریدند در ۷ اسفند نیز برای انقلاب حماسه‌ و برگ زرین دیگری رقم بزنند.

آیت‌الله اعرافی درباره اهمیت جایگاه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ولایت و رهبری پشتوانه مشروعیت این نظام است و در واقع الگوی جدیدی از زعامت و حکومت را به جهان عرضه کرده است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه مجلس خبرگان پشتوانه اقتدار ولی فقیه و تضمین کننده اقتدار رهبری است، خاطرنشان کرد: خبرگان با قله نظام سروکار دارد، البته شرایط منطقه و بین‌الملل بسیار حساس بوده و ایران نیز در این جایگاه موقعیت خطیر و مهمی دارد، از این رو هدایت‌های رهبر انقلاب، پشتوانه شکل‌گیری مقاومت اسلامی بوده و مجلس خبرگان نیز می‌تواند این مقاومت را تقویت کند.

وی ادامه داد:‌ امنیت، استقلال و عظمت جمهوری اسلامی در گرو شکل‌گیری مجلس خبرگان قدرتمندی است و ما باید در انتخابات تلاش کنیم به سمتی برویم که افرادی که در صحنه‌های انقلاب حضور مقاوم‌تر و محکم‌تری داشته و در حمایت از مبانی ولایت استوار بوده‌اند، روی کار بیایند.

آیت‌الله اعرافی با اشاره به ویژگی‌های کاندیدای مجلس خبرگان یادآور شد: امروز بیش از هر چیز ما به بصیرت و دشمن‌شناسی عمیق نیاز داریم که عمق حوادث را تحلیل کرده و فریب ظواهر را نخورند.

کاندیدای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش مجلس خبرگان در تمدن‌سازی اسلامی و تاکید بر این نکته که ما باید به مجلس خبرگان فراتر از نگاه داخلی و بین‌المللی توجه کنیم، گفت: امیدواریم ملت ایران با این عمق و جامعیت وارد میدان تصمیم‌گیری شوند.

وی در ادامه با اشاره به تخریب چهره برخی از علما از جمله آیات جنتی، یزدی و مصباح از سوی رسانه‌های بیگانه خاطرنشان کرد: این افراد استوانه و ارکان انقلاب هستند که جوانی، عمر و نشاط خود را هزینه این انقلاب کرده‌اند و ما باید این مسئله را قدر بدانیم.

آیت‌الله اعرافی با بیان اینکه هر گاه سرانگشت اشاره بیگانگان به سمت فرد یا چیزی می‌رود موجب واکنش منفی مردم می‌شود، تاکید کرد: ملت ما این دخالت‌ها را به عکس آن تبدیل می‌کند چرا که آیات جنتی،‌مصباح و یزدی از ارکان اساسی انقلاب هستند و ما باید در انتخاب خود نام آنها را در اولویت قرار دهیم و ملت ما این هوشمندی را دارد.

ارسال نظرات