مراسم معارفه کاندیداهای انتخاباتی حوزه تفت و میبد در دانشگاه آیت الله حایری برگزار شد اما حواشی و جزییات آن نیز جالب بود.
کد خبر: ۸۶۴۲۰۳۳
|
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۸

به گزارشخبرگزاری بسیجازمیبد، مراسم معارفه کاندیداهای انتخاباتی حوزه تفت و میبد ساعت 10 صبح دوشنبه با حضور۶نفر از نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه میبد و تفت در دانشگاه آیت الله حایری برگزار شد.

این مراسم که قرار بود بعنوان مناظره بین کاندیداها برگزار شود، صبح امروز بصورت ناگهانی و با اعلام برگزاری معارفه بصورت محدود اطلاع رسانی شد.

در این مراسم ابتدا آقایان امامی، خلیلی و روانبخش حضور داشتند، پس از دقایقی آقای فلاح نیز در این جمع حضور یافت و پس از آن آقایان امینی و دهقانی با تاخیر 45دقیقه ای به جمع نامزدها پیوستند.

دانشجویان که بیشترین مخاطبان این برنامه بودند، بهمراه دیگر حاضرین و مدعوین اصرار فراوانی به مناظره داشتند اما ظاهرا با توجه به اینکه بایست تمام کاندیداها اجرای مناظره را بپذیرند، متاسفانه با مخالفت برخی از کاندیداها جهت شرکت در مناظره، این برنامه بصورت معارفه برگزار شد.

عدم حضور برخی کاندیداها در قبل و بعد از این مراسم، فرصت را برای هرگونه سوالی توسط خبرنگاران از ایشان باقی نگذاشت چرا که علیرغم تاخیر در حضور و عدم جواب قانع کننده به این نوع حرکت، حتی پس از مراسم نیز بلافاصله از دانشگاه خارج شدند و برخلاف دیگر کاندیداها به سوالی جواب ندادند.

در بخش اول این مراسم، نامزدها هریک در فرصت زمانی 5 دقیقه به معرفی و ارائه سوابق کاری خود پرداختند.

بخش دوم این مراسم نیز نامزدها به همین منوال به ارائه دیدگاهها و برنامه های خود در صورت انتخاب شدن بعنوان نماینده مجلس میبد و تفت پرداختند.

شرکت در نماز جماعت ظهر و عصر این دانشگاه و ذکر توسل به حضرت زهرا(س) به مناسبت ایام فاطمیه، از دیگر حواشی این برنامه بود.


ارسال نظرات